// جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۱

پنج بازی جدید به قابلیت Backward Compatibility ایکس باکس وان اضافه شدند

برای سومین بار در هفته جاری، مایکروسافت اقدام به افزودن چند بازی جدید به قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌ باکس وان کرده است. در این بین بازی‌هایی مانند Sonic and Knuckles و Samurai Shodown II نیز به چشم می‌خورند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

توییتر میجر نیلسون امروز با ارسال پیامی جدید، از اضافه شدن ۵ بازی دیگر شامل Dig Dug و Samurai Shodown II و Runner 2 و Phantasy Star II و Sonic and Knuckles به فهرست بازی‌های قابلیت Backward Compatibility خبر داده است. در صورتی که این بازی‌ها را خریده‌اید یا قصد خریدشان را دارید، می‌توانید با مراجعه به بخش My Games و گزینه Apps برروی ایکس‌باکس وان اقدام به دانلود آنها کنید.

اکنون با اضافه شدن ۵ بازی فوق، در هفته جاری مایکروسافت مجموعاً ۱۰ بازی از ایکس‌باکس 360 را به لیست بازی‌ها قابلیت Backward Compatibility ایکس باکس افزوده است. این شرکت در روز سه‌شنبه بازی‌های Star Wars: The Force Unleashed  و Star Wars: The Force Unleashed II و در روز چهارشنبه سه بازی Jet Set Radio و MX vs. ATV Reflex و Texas Hold 'Em را به این سرویس اضافه کرده بود.

اکنون بعد از رونمایی رسمی از قابلیت فوق در نمایشگاه E3، کتابخانه‌ی Backward Compatibility در مجموع شامل بیش از ۱۵۰ بازی می‌شود. با مراجعه به وب‌سایت گیم‌اسپات می‌توانید لیست کامل ۱۵۰ بازی قابل اجرا برروی ایکس‌باکس وان را مشاهد کنید.

بازی‌های جدید بدون زمان‌بندی خاصی و پس از آماده شدن به این قابلیت اضافه می‌شوند. در حال حاضر، الحاق پنج بازی محبوب شامل Call of Duty: Black Ops ،BioShock ،BioShock 2 ،BioShock Infinite و Skate 3 به این سرویس تایید شده است، با این حال هنوز از زمان عرضه آنها خبر نداریم.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده