نویسنده: میثم سبحانی
// پنجشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۲

مایکل فاسبندر در فیلم Entering Hades نقش قاتلی سریالی را ایفا می‌کند

مایکل فاسبندر از جمله بازیگران بااستعداد و البته پرکار سینمای هالیوود است که طیف گسترده‌ای از نقش‌های متفاوت را در فیلم‌های ابرقهرمانی مثل مردان ایکس یا فیلم‌های درامی همچون مکبث،  ایفا کرده است. این بازیگر نامزد اسکار در نقش‌آفرینی جدید خود قرار است تبدیل به قاتلی سریالی شود.

بر اساس گزارش اختصاصی وب‌سایت ورایتی، مایکل فاسبندر بازیگر فیلم‌های استیو جابز، روش خطرناک و شرم، در حال مذاکره برای ایفای نقش قاتلی سریالی در فیلم Entering Hades است. این فیلم با مشارکت استودیوهای Broad Green Pictures ، Storyscape Entertainment و Fassbender DMC ساخته می‌شود.

فیلم Entering Hades  بر اساس رمان جنایی و واقعی به قلم جان لیک ساخته می‌شود که پیرامون حوادث و اتفاقات واقعی زندگی جک یونتروگر است. جک یونتروگر، روزنامه‌نگار مشهور اتریشی و نویسنده کتاب‌های پرفروش جنایی است. او که زندگی دوگانه‌ای داشت، روزها به دنبال کشف سرنخ قتل‌ها بود و شب‌ها، خود در لباس قاتلی سریالی ظاهر می‌شد. شواهد حاکی از آن است که وی در طول حیات خود، حداقل ۱۱ نفر را در سه قاره مختلف به قتل رسانده است.

ption id="attachment_127245" align="aligncenter" width="930"]jack-unterweger-vor-gericht-serial- killer جک یونتروگر - قاتل سریالی

باب کوپر، تهیه کننده فیلم جان تاکر باید بمیرد (John Tucker Must Die)، از کمپانی  Storyscape Entertainment  و ریچارد ساپراستین، تهیه کننده فیلم ۱۴۰۸، همراه با کانر مک‌گاهان و دنیل امرسون از کمپانی DMC Films تهیه کنندگان این فیلم هستند.

الکساندر دینلاریس که به عنوان یکی از چهار نویسنده فیلم خوش‌ساخت BirdMan جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اوریجینال را در کارنامه دارد، در حال بازنویسی فیلمنامه Entering Hades است. فیلمنامه اصلی را بیل ویلرنوشته بود.

گابریل و دنیل هاموند مدیرعامل و مدیر هنری کمپانی Broad Green Pictures در مصاحبه‌ای اعلام کردند:

با بصیرت باب و ریچارد و زیرکی مایکل بدون‌ شک می‌توانیم زندگی مجذوب‌کننده این قاتل خطرناک را به خوبی بر پرده سینماها به نمایش درآوریم. ما کاملاً مطمئنیم که Entering Hades به فیلمی دلهره‌آور، هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده تبدیل خواهد شد و مخاطبان زیادی را به خود جذب خواهد کرد.

فیلم Entering Hades نخستین پروژه مشترک کمپانی برود گرین پیکچرز و استوری‌اسکیپ اینترتینمنت از زمان امضای قرارداد همکاری مابین دو کمپانی در سال گذشته است.

کوپر و ساپراستین در ارتباط با ساخت این فیلم گفتند:

این رمان جنایی و دلهره‌آور دقیقا از همان نوع نوشته‌های پولساز و در عین حال منتقدپسند است که ماه همیشه به دنبال تولید آن بودیم و این مهم، اکنون به کمک قراردادی که با کمپانی Broad Green Pictures بسته‌ایم، رنگ واقعیت به خود می‌گیرد. مایکل فاسبندر هم‌اکنون یکی از بااستعدادترین بازیگران حال حاضر سینماست و ما فوق‌العاده هیجان‌زده‌ایم که در ساخت این فیلم با او همکاری می‌کنیم، همان‌طور که از همکاری با کانر و دنیل نیز لذت می‌بریم. همه‌چیز آماده است تا این داستان شگفت‌انگیز را به علاقه‌مندان هنر سینما تقدیم کنیم.

اکران بین المللی فیلم نیز برعهده کمپانی میستر اسمیت اینترتینمنت است. استودیو برود گرین پیکچرز در سال ۲۰۱۴ توسط برادران هاموند تاسیس شد. این استودیو تا به حال فیلم‌های A Walk in the Woods ، 99 Homes ، I Smile Back و  Knight of Cups را منتشر کرده است و فیلم‌های The Infiltrator با هنرنمایی برایان کرانستون و Bad Santa 2 را نیز در نوبت اکران دارد.

استودیو  استوری‌اسکیپ اینترتینمنت نیز به تازگی تولید فیلم Maudie با نقش‌آفرینی اتان هاوک و سالی هاوکینز را به پایان رسانده است و استودیوی ساپراستین هم اخیرا مراحل پیش‌تولید نسخه بازسازی شده فیلم The Blob را که ساموئل ال جکسون در آن بازی می‌کند، آغاز کرده است.

استودیو دی‌ام‌سی نیز توسط فاسبندر و مک‌گاهان در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد. آن‌ها برای نخستین محصول‌شان که فیلم کوتاهی به نام Pitch Black Heist سا خته جان مک‌کلین بود، برنده جایزه بفتا شدند و همچنین وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم بلند Slow West با بازی خود مایکل فاسبندر و کودی اسمیت مک‌فی که برنده ی جایزه World Jury از جشنواره ساندنس شد، را نیز برعهده داشتند.

ption id="attachment_127243" align="aligncenter" width="2075"]assassin-creed-michael-fassbender-action-movies مایکل فاسبندر در نمایی از فیلم فرقه قاتلین

استودیوی DMC اخیرا درساخت فیلم مورد انتظار فرقه قاتلین (Assassin Creed) نیز که بر اساس مجموعه بازی‌های ویدیویی به همین نام ساخته شده، مشارکت داشته است. این فیلم که قرار است پاییز امسال توسط کمپانی فاکس در سینماهای جهان اکران شود، مایکل فاسبندر، ماریون کوتیار و جرمی آیرونز را در لیست بازیگران خود دارد.

مایکل فاسبندر تا به حال دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. نخستین بار برای اسکار بهترین بازیگر مرد مکمل به خاطر بازی در فیلم ۱۲ سال بردگی و دومین بار برای اسکار بهترین بازیگر مرد به خاطر بازی در فیلم استیو جابز.

نظر شما چیست؟ آیا مایکل فاسبندر را گزینه مناسبی برای ایفای این نقش می‌دانید؟

منبع: Variety

 

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده