// چهار شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۳

تماشا کنید: بازی Warhammer 40,000: Dawn of War III رسما معرفی شد

همانطور که اخیرا مژده‌ی معرفی بازی Warhammer 40,000: Dawn of War III را اعلام کرده بودیم، امروز سازندگان با انتشار تریلری رسما این بازی را معرفی کردند که در سال ۲۰۱۷ به صورت انحصاری برای پی‌سی عرضه خواهد شد. برای دیدن تریلر و اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

استودیو رلیک اینترتینمنت با انتشار اولین تریلر از بازی Warhammer 40,000: Dawn of War III،  رسما ساخت این اثر استراتژی همزمان را تایید کرد. پیش از این مجموعه‌ی Dawn of War در سراسر دنیا توانسته بود بیش از ۷ میلیون نسخه فروش داشته باشد و ادامه یافتن این سری می‌تواند خبر بسیار خوشی برای طرفداران فانتزی وارهمر باشد. تا کنون سه عکس از گیم‌پلی این بازی جذاب منتشر شده که در زیر مشاهده می‌کنید:

در نگاهی به گذشته‌ی این مجموعه، اولین نسخه از سری Dawn of War در سال ۲۰۰۵ و دنباله‌ی آن در سال ۲۰۰۹ بصورت انحصاری برای پی‌سی، توسط ناشر قبلی یعنی تی‌اچ‌کیو که در سال ۲۰۱۲ اعلام ورشکستگی کرد، منتشر شدند. انتشار این نسخه بر عهده‌ی کمپانی Sega و توسعه‌ی آن نیز بر عهده‌ی Relic Entertainment است که ساخت بازی‌های استراتژیک دیگری از جمله Homeworld و Company of Heroes را در کارنامه‌ی خود دارد. دنیای وارهمر چه با تم علمی تخیلی و چه تم قرون وسطایی آن تا کنون الهام بخش بازی‌‌های بسیاری در پلتفرم‌های مختلف بوده و هست. در این بین می‌توان به بازی سوم شخص Space Marine که برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و پی‌سی منتشر شد، بازی شبه شطرنج Regicide که برای پی‌سی، iOS و اندروید منتشر شد و جدیدترین بازی که از این داستان غنی با چاشنی توتال وار استفاده کرده یعنی Total War: Warhammer اشاره کرد. تریلر سینمایی این بازی زیبا را در زیر تماشا می‌کنید:

  | 

همچنین نباید تاثیر چشمگیری را که دنیای وارهمر بر بازی‌های بزرگ بلیزارد از جمله وارکرفت و استارکرفت داشته نادیده گرفت، بطوری که بسیاری از تنظیمات و طراحی‌های این بازی‌ها از وارهمر الگوبرداری شده است. قابل ذکر است که دنیای وارهمر به بازی ختم نمی‌شود، بطوری که ماکت‌ها و مجسمه‌های مینیاتوری و فانتزی که از شخصیت‌ها و موجودات آن ساخته شده، بیشتر از هر نمونه‌ی دیگری از سایر بازی‌ها بوده و فروش داشته است. کمپانی مطرح Games-Workshop بسیاری از این ماکت‌ها و شخصیت‌ها را می‌سازد. بازی Warhammer 40,000: Dawn of War III در سال ۲۰۱۷ بصورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟ آیا شما نیز جزو طرفداران دنیای وارهمر هستید و یا تجربه‌ای از بازی‌های این مجموعه داشته‌اید؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منابع: VentureBeat - VG 247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده