نویسنده: سجاد پاک آیین
// چهار شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۴

تماشا کنید: تریلر جدیدی از فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles 2 منتشر شد

امروز کمپانی پارامونت  تریلر جدیدی از فیلم سینمایی Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows منتشر کرد. این فیلم در روز ۱۴ خرداد ماه در سینما‌های جهان اکران خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

فیلم سینمایی لاک‌پشت‌های نینجا: بیرون از سایه‌ها‌ (Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows) دومین نسخه از سری  اکشن-کمدی قدیمی لاک‌پشت‌های نینجا است که اولین نسخه ریبوت شده این فیلم سینمایی در سال ۲۰۱۴ اکران شد. قسمت دوم این فیلم را مانند نسخه قبل مایکل بِی، کارگردان فیلم Transformers، ساخته است که در روز ۱۴ خرداد اکران خواهد شد.

در فیلم سینمایی لاک‌پشت‌های نینجا: بیرون از سایه‌ها مگان فاکس، ویل آرنت و ویلیام فیچتر همانند نسخه اول این فیلم ایفای نقش می‌کنند و استفن امل (بازیگر سریال Arrow)، لورا لینی و تایلر پِری دیگر بازیگران این فیلم هستند. در این فیلم، لاک‌پشت‌های نینجا در مقابل دشمنان قدیمی خود مانند شردر، کِیسی جونز، بیباپ و راک‌استدی قرار خواهند گرفت.

مگان فاکس در مصاحبه خود با وبسایت کولایدر، درباره تفاوت فیلم لاک‌پشت‌های نینجا: بیرون از سایه‌ها با نسخه قبلی گفت:

من فکر می‌کنم این فیلم مفرح‌تر و دل‌نشین‌تر از نسخه قبلی است.این فیلم بیشتر برروی لاک‌پشت‌ها تا انسان‌ها تمرکز دارد و ما شاهد نمایش بزرگی از این فیلم خواهیم بود.

عوامل فیلم لاک‌پشت‌های نینجا: بیرون از سایه‌ها با حال و هوای دنیای لاک‌پشت‌های نینجا آشنا شده‌اند و این فیلم را بسیار راحت‌تر از نسخه قبلی ساختند. همه عوامل مانند یک پازل  به خوبی در محل خود قرار گرفتند و من هم یکی از این قطعات پازل هستم.

شما می‌توانید تریلر جدید فیلم لاک‌پشت‌های نینجا: بیرون از سایه‌ها را در پایین تماشا کنید:

|

منبع:‌ GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده