نویسنده: امیر دهقانی
// چهار شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۴

معرفی بازی موبایل ایرانی «آب نبات»؛ بازی با کلمات خوشمزه

این روزها با وجود دنیای شلوغی که اکثر آدم‌ها برای خودشان ساخته‌اند، از کوچک‌ترین زمان بین کارها برای تفریح کردن بهره می‌برند. یکی از این تفریحات بازی با گوشی موبایل است و بازی آب‌نبات از آن بازی‌هایی است که می‌تواند این زمان‌ها را براحتی برای شما پر کند.

استودیو رویاگران پس از انتشار بازی‌هایی مانند تخت گاز، بازی آب‌نبات را در سبک جدول بر روی پلتفرم اندروید طراحی کرده است. یک بازی بسیار ساده و درعین‌حال منحصربه‌فرد که شما را ترغیب می‌کند به دنیای کلمات پا بگذارید و با حدس زدن آن‌ها آب‌نبات جایزه بگیرید.

روند بازی بسیار ساده طراحی‌ شده است؛ در آب‌نبات کافی است کلماتی که در یک مربع جای گرفته‌اند را پیدا کنید. این کلمات ممکن است به‌ صورت عمودی، افقی و یا حتی مورب داخل این جداول پنهان شده باشند. اسامی که شما باید آن‌ها را حدس بزنید، به موضوعاتی مانند رنگ‌، پرندگان، مکان، شغل، ابزار، اسم و خیلی چیزهای دیگر مرتبط هستند که به زیبایی هر چه تمام‌تر بین حروف دیگر پنهان شده‌اند و گاهی حتی نمی‌توانید آن‌ها را حدس بزنید؛ نگران نباشید شما می‌توانید با خرج کردن آب‌نبات‌های به‌دست‌آمده از مراحل پیشین، کلمات را پیدا کنید. همچنین سازنده بازی راه‌هایی مانند خرید درون برنامه‌ ای یا تماشای تبلیغات را برای به دست آوردن آب‌نبات در اختیار بازیکن قرار داده است.

یکی از نکاتی که می‌تواند این بازی را جذاب‌تر کند، این است که در صورت خروج از یک مرحله کلیه حروف جابه‌جا می‌شوند و شکل مرحله کاملا تغییر پیدا می‌کند. پس اصلا به فکر تقلب کردن نباشید و سعی کنید از هوش خود به خوبی بهره ببرید.

در کل می‌توان گفت آبنبات از آن بازی‌هایی است که می‌توانید روی آن حساب کنید و خودتان و دوستانتان را با آن سرگرم سازید. امیدواریم سازنده بازی آب‌نبات خوش‌قول باشد و آپدیت‌های این بازی را به‌ سرعت روانه بازار کند تا این بازی جذاب میهمان گوشی‌های تمامی ایرانی‌ها بماند.

دانلود از کافه بازار


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده