// سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۲

تماشا کنید: تریلر جدید Worlds Adrift جزیره های ساخته شده توسط بازیکنان را نشان می دهد

بازی Worlds Adrift، ساخته‌ی استودیو بوسا، یکی از بازی‌های سبک چند نفره‌ی گسترده یا MMO است که در حال حاضر مراحل ساخت را سپری می‌کند. به تازگی تریلری از این بازی منتشر شده که جزیره‌های ساخته شده توسط بازیکنان را نمایش می‌دهد. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

استودیو Bossa که ماه پیش برنامه‌ی ساخت نقشه را برای بازی در دست ساخت Worlds Adrift منتشر کرد، توانست بازیکنان را مشغول طراحی و ساخت نقشه‌ها و جزیره‌های متنوعی کند. این استودیو بازی‌هایی از جمله I am Bread، Surgeon Simulator و  Monstermind را در کارنامه‌ی خود دارد. این‌بار این استودیو تصمیم گرفته که یک بازی کاملا متفاوت و خاص را در سبک MMO تولید کند که دارای طراحی و جلوه‌های هنری ویژه‌ای خواهد بود. در این راستا نیز تریلری از آن منتشر کرده که جزیره‌های ساخته شده توسط کاربران را نشان می‌دهد و می‌توانید آن را در پایان مطلب مشاهده کنید.

هم اکنون نیز این فرصت در اختیار شما قرار داده شده تا اگر فکر می‌کنید که فرد خلاقی هستید و می‌توانید جزیره‌ای طراحی کنید که دیدنی و جالب باشد، می‌توانید از برنامه‌‌ای موسوم به Island Creator که جزئی از این بازی است و بصورت رایگان در شبکه‌ی استیم قرار داده شده، استفاده کنید و طرح خود را خلق کنید. حتی ممکن است جزیره‌ی شما در نهایت به بازی اصلی اضافه شود! همچنین امکان ثبت نام برای قابلیت دسترسی پیش از موعد به این بازی نیز در وب‌سایت سازنده‌ی آن وجود دارد.

  | 

اگرچه فعلا تاریخ دقیق انتشار بازی Worlds Adrift اعلام نشده، اما احتمال می‌رود که در سال جاری میلادی منتشر شود. پیش‌تر در زومجی تریلر گیم‌پلی این بازی خاص را مشاهده کردید.

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده