// سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۹

تماشا کنید: بسته الحاقی Waste of Space بازی Goat Simulator منتشر شد

طبق اعلام استودیو کافی استین، بسته الحاقی Waste of Space برای بازی Goat Simulator در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی Goat Simulator از آن دست بازی‌های عجیب و غریبی است که با استفاده از اتمسفر خاص و المان‌های گیم‌پلی منحصربفرد، تجربه‌ای را رقم می‌زند که نمونه آن کمتر در تاریخ بازی‌های ویدیویی مشاهده شده است. این بازی که در سبک اکشن سوم شخص ساخته شده، وظیفه کنترل یک بز و کاوش بخش‌های مختلف محیط بازی را به عهده بازیکن می‌گذارد. منتقدان نسب به بازی Goat Simulator نظرات متفاوتی دارند؛ عده‌ای جهان آزاد و طنز بازی را تحسین می‌کنند و برخی دیگر باگ‌ها و مشکلات متعدد بازی و همچنین نقش شبکه‌های اجتماعی در محبوبیت آن را نقد می‌کنند. استودیو کافی استین تاکنون بسته‌های الحاقی متعدد و جالبی برای Goat Simulator عرضه کرده است. حال با انتشار جدیدترین بسته الحاقی این بازی به نام Waste of Space، بز ماجراجو و بی‌پروا وارد فضا خواهد شد.

استودیو کافی استین با انتشار تریلر ۲ دقیقه‌ای بخش‌ها و ویژگی این بسته الحاقی را معرفی کرده است. در این تریلر طنز افسارگسیخته، آزادی عمل و ارجاعات متعدد به محتواهایی مشهور با محوریت عناصر فضایی به خوبی قابل مشاهده است. تریلر بسته الحاقی Waste of Space را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

|

متن منتشر شده در وب‌سایت رسمی Goat Simulator و استودیو کافی استین با چاشنی طنز به معرفی ویژگی‌های بسته الحاقی Waste of Space پرداخته است:

  • هم اکنون از فضا دیدن کنید یا آنقدر برای بازی که پولش را قبلا پرداخت کرده‌اید صبر کنید تا بمیرید!
  • یک کولونی فضایی تاسیس کنید و دیگران را به پرداخت پول و انجام وظایف مجبور کنید.
  • فضایی بی‌انتها و پر از سیاره‌های مختلف. اما زمانی که بازدید از همه آن‌ها تا ابد طول خواهد کشید، بهتر است به نزدیکترین سیاره وارد شوید.
  • با سیفنه در فضا پرواز و تیراندازی کنید، زیرا در حال حاضر هیچکس یک بازی با محوریت پرواز و تیراندازی نمی‌سازد.
  • بزرگترین نقشه و محیط در تاریخ بازی «شبیه ساز بز» که پر است از امکانات لازم برای کارهای دیوانه‌وار.

این بسته الحاقی بر روی رایانه‌های شخصی، اندروید و iOS که پیش از این Goat Simulator بر روی آن‌ها عرضه شده بود، منتشر شده است. Waste of Space برخلاف نسخه رایانه‌های شخصی که مستلزم وجود نسخه اصلی بازی است، به مانند بسته‌های Goat Simulator MMO Simulator و Goat Simulator GoatZ به صورت اپ جداگانه عرضه شده. در پایان لازم به ذکر است که بسته الحاقی Waste of Space بر روی تمام پلتفرم‌ها با قیمت ۴/۹۹ دلار منتشر شده است.

منبع: Touch Arcade


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده