نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲

رییس ایکس‌ باکس: بی‌صبرانه منتظر اخبار E3 هستم

تنها حدود دو هفته تا آغاز نمایشگاه E3 2016 باقی مانده است، حال رییس بخش ایکس باکس مایکروسافت از شور و هیجانش برای شروع این نمایشگاه می‌گوید. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در پی انتشار گزارشاتی در مورد کنسول‌های جدید ایکس‌باکس که می‌توان انتظار داشت در E3 2016 معرفی شوند، فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس‌باکس، از اینکه چقدر برای نمایشگاه امسال هیجان دارد، صحبت کرد. در جواب این پرسش که «آیا E3 هر سال برای او یک رویداد بسیار مهم است؟» اسپنسر پاسخ مثبت داد و گفت:

اکنون زمان بزرگی برای صنعت بازی، بازیبازها و تیم ما است. مانند هر کس دیگری، بی‌صبرانه منتظر دیدن اخبار و گذراندن وقت با طرفداران و مردم هستم.

phil-spencer-twitter

کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت در E3 2016 روز دوشنبه ۱۳ ژوئن (۲۴ خرداد) ساعت ۹ شب برگزار خواهد شد. زمان این کنفرانس مانند هرسال قرار است ۹۰ دقیقه باشد و اگر گزارش اخیر درست باشد، بازیبازها می‌توانند شاهد معرفی یک کنسول ایکس‌باکس جدید طی این رویداد باشند. همچنین مایکروسافت ممکن است بخشی از این کنفرانس را به صحبت در مورد برنامه‌های احتمالی خود برای انتشار همزمان بزرگترین مجموعه‌هایش از جمله Halo، روی کنسول و رایانه‌های شخصی اختصاص دهد.

مایکروسافت ممکن است تنها کمپانی نباشد که در E3 در مورد سخت‌افزارهای جدید صحبت خواهد کرد. شایعات زیادی وجود دارد مبنی بر این که سونی به دنبال انتشار یک پلی‌استیشن 4 جدید و ارتقا یافته است و به‌نظر می‌رسد در زمان برگزاری کنفرانس خود در E3 از آن رسما رونمایی کند. البته هنوز هیچ چیز به طور رسمی تایید نشده است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده