نویسنده: محمد شیرزاده
// دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۱

جف بریجز به جمع بازیگران فیلم Kingsman: The Golden Circle پیوست

به تازگی خبر رسیده است که در دنباله فیلم «کینگزمن: سرویس مخفی» (Kingsman: The Secret Service) شاهد حضور جف بریجز خواهیم بود. با زومجی در ادامه این خبر همراه باشید.

به تازگی اخبار جدیدی درباره فیلم سینمایی «کینگزمن: حلقه طلایی» (Kingsman: The Golden Circle) منتشر شده است. با وجود اینکه اکثر اطلاعات با داستان فیلم مرتبط نبوده‌اند، اطلاعات جالبی درباره بازیگرانی که به فیلم اضافه می‌شوند، منتشر شده‌اند.

در دو ماه اخیر، اخبار جدیدی درباره حضور چنینگ تِیتم، ستاره فیلم «خیابان جامپ شماره ۲۱» (21 Jump Street) و «مجیک مایک» (Magic Mike)، در فیلم منتشر شدند و حتی عکس‌هایی از سر صحنه فیلمبرداری منتشر شدند. پس از آن اخبار جدید درباره حضور التون جان، اسطوره سبک راک، نیز منتشر شدند. حال که فیلمبرداری «کینگزمن: حلقه طلایی» به تازگی شروع شده است، به نظر می‌رسد یک نفر به بازیگران آن اضافه شده است.

Jeff-Bridges-Kingsman

این دفعه جف بریجز، بازیگر برنده جایزه اسکار، به فیلم اضافه شده است و این خبر را از طریق توئیتر به همراه یک عکس به هواداران اعلام کرده است. این پوستر هم همانند پوسترهای قبلی اشاره جزئی به دخالت جف بریجز در فیلم می‌کند. متیو وان، کارگردان فیلم، اطلاعات زیادی را در رابطه با فیلم به اشتراک نگذاشته است. درست مثل نقش بریجز که در فیلم نامشخص است.

رازداری سازندگان درباره نقش شخصیت‌ها به مخفی کاری‌های حلقه طلایی اشاره می‌کند. واقعا حلقه طلایی چیست؟ آیا یک سازمان شرور است؟ آیا یک سلاح قدرتمند و یا یک اثر باستانی است؟ و یا شاید اتحادیه تعدادی سازمان جاسوسی؟ تمام این‌ها در کنار این است که در این فیلم قرار است سازمان کینگزمن با هم تای آمریکایی خود به نام «استیتزمن» متحد شوند.

با در نظر گرفتن موفقیت بزرگ نسخه اول این فیلم، بازگشت وان و جین گلدمن نویسنده و حضور بازیگران احتمالی، هلی بری، جولیان مور و پدرو پاسکال، «کینگزمن: حلقه طلایی» احتمالا انتظارات هواداران را برآورده خواهد کرد. هنوز البته اطلاعات زیادی هستند که باید منتشر شوند.

«کینگزمن: حلقه طلایی» قرار است در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۷ (۲۵ خرداد ۱۳۹۶) اکران شود.

منبع: Screenrant


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده