نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۲

نسخه غربی BlazBlue: Central Fiction زمستان عرضه می‌شود

بازی مبارزه‌ای BlazBlue: Central Fiction قرار است در زمستان ۲۰۱۶ به بازار آمریکای شمالی راه پیدا کند و در دسترس دارندگان پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 قرار گیرد. با زومجی همراه باشید.

پاییز سال گذشته بود که آرک سیستم ورکس (Arc System Works) بازی BlazBlue: Central Fiction را در کشور ژاپن برای دستگاه‌های آرکید منتشر کرد. چند هفته پیش هم سازندگان این اثر گفتند که قصد دارند آن را در پاییز امسال برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 در کشورشان عرضه کنند. اکنون کمپانی اکسیس گیمز (Aksys Games)، که در زمینه‌ی بومی‌سازی و ترجمه‌ی بازی‌های ژاپنی تخصص دارد، اعلام کرده که نسخه‌ی غربی این بازی در زمستان امسال به بازار آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

BlazBlue: Central Fiction که چهارمین نسخه‌ی اصلی از بازی‌های مبارزه‌ای بلیزبلو است، در نسخه‌ی کنسولی‌اش شخصیت‌های قابل بازی جدیدی (از جمله نائوتو کوروگانه و هیبیکی کوهاکو) خواهد داشت که با این حساب، تعداد کل مبارزهای آن به ۳۳ نفر می‌رسد. این نسخه همچنین دارای بخش داستانی خواهد بود؛ ضمن اینکه ساز و کارها و حالت‌های بازی تازه‌ای هم در آن وجود خواهند داشت که از میان آن‌ها می‌توان به مکانیزم Exceed Accel (حمله‌ی ویژه‌ای که در وضعیت Overdrive قابل اجراست) و حالت Speed Star (تلاش برای دستیابی به بیشترین تعداد پیروزی بر دشمنان، در بازه‌ی زمانی محدود) اشاره کرد.

هنوز مشخص نیست که نسخه‌ی غربی BlazBlue: Central Fiction چه زمانی به کشورهای اروپایی راه پیدا می‌کند.

منبع: Destructoid


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده