نویسنده: deleted account
// سه شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۳

تصویر احتمالی شخصیت اصلی Watch Dogs 2 منتشر شد

پس از حرف و حدیث بسیار درمورد نسخه بعدی بازی نه‌چندان موفق Watch Dogs و تایید رسمی عرضه بازی توسط یوبی‌سافت، حال تصویری غیررسمی منتشر شده که نشان می‌دهد شخصیت Watch Dogs 2 نیز تا حدودی به اِیدن پیرس، شخصیت اصلی نسخه اول، شبیه است.

چند ساعت پیش کاربری در اینستاگرام با انتشار تصویری جنجالی درمورد شخصیت اصلی بازی Watch Dogs 2 حرف و حدیث بسیاری را در این‌مورد به راه انداخت. این تصویر از سوی یکی از مدل‌های معروف خارجی با اسم رمز «King» منتشر شده است.

3057220-chin6mvuoaaui4u

این فرد در متن پستِ خود اشاره‌ای به بازی Watch Dogs 2 نکرد؛ اما استفاده از هشتگِ این بازی، به نحوی این موضوع را تایید کرد. این حسابِ اینستاگرام مدتی پس از انتشار این تصویر به حالت Private درآمد اما فردی موفق به ثبت تصویری از این پست شد.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، شخصیتِ احتمالی بازی Watch Dogs 2 ظاهری آسیایی دارد و یک کلاه بیسبال هم چاشنی تیپِ او شده است؛ از سمتی دیگر وجود گوشی در دست چپ او و دستمالی بر روی دهانش - دقیقا همچون ایدن پیرس - احتمال حضورش به عنوان شخصیت اصلی در Watch Dogs 2 را زیاد می‌کند. گوشی موبایل یکی از اصلی‌ترین ابزارهای شخصیت نسخه اول بازی برای هک کردن بود و ایدن را قادر می‌ساخت به سیستم امنیتی هر دستگاهی نفوذ کند.

این فرد در اینستاگرام خود نوشت:

از انجام موشن کپچر (فرآیند ضبط الگوهای حرکتی) شخصیت اصلیِ یک بازی جدید، بسیار لذت بردم!

او پس از گفتن این حرف، با هشتگ Watch Dogs 2 به نحوی به صورت غیر مستقیم به این بازی اشاره کرد. گرچه یوبی‌سافت قبلا تایید کرده که این بازی در دست توسعه است،‌ اما هنوز نه تاریخ انتشاری برای این بازی در دسترس است و نه جزئیاتی که بتوان به آن‌ها اطمینان کرد. البته قطعا این تصویر می‌تواند نمونه اولیه شخصیت این بازی باشد و هنوز هم نیاز به ریزه‌کاری دارد.

بازی Watch Dogs موفق شد در زمان عرضه بیش از ۹ میلیون نسخه فروش را تجربه کند؛ اما این میزان فروش دلیلی برای موفقیت بازی نشد؛ چراکه بسیاری از منتقدها از یوبی‌سافت به دلیل عدم توانایی در اجرایی ساختن ایده‌ای جذاب، انتقاد کردند.

نظر شما در این‌مورد چیست؟ به نظر شما این تصویر می‌تواند معرف شخصیت اصلی بازی Watch Dogs 2 باشد؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده