نویسنده: میثم سبحانی
// سه شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۳

تماشا کنید: نخستین تریلر انیمیشن Batman: The Killing Joke

DC Comics که اصلا دوست ندارد عرصه تولید فیلم‌های ابرقهرمانانی را به Marvel واگذار کند، در کنار اکران فیلم‌های بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت و  جوخه انتحاری در سال ۲۰۱۶، برای سال بعد  انیمیشن بتمن: شوخی کشنده را در برنامه دارد. با زومجی و تماشای تریلر این انیمیشن همراه باشید.

کمپانی برادران وارنر نخستین تریلر فیلم انیمیشنی خود را به نام Batman: The Killing Joke منتشر کرد. این فیلم درجه سنی بزرگسال (R) را از انجمن سینمای آمریکا دریافت کرده است. طرفداران کمیک های جذاب و خاطره انگیز آلن مور حتما از تماشای این تریلر لذت می برند. این کمیک بحث برانگیز که در سال ۱۹۸۸ منتشر شد، همیشه جزو اصلی‌ترین و مهم‌ترین داستانی‌هایی به حساب می‌آید که به ریشه‌ها  و دلایل وجودی شرورترین شخصیت گاتهام، یعنی جوکر می‌پردازد. این کمیک که خود برداشتی آزادانه از کمیک The Man Behind The Red Hood محصول ۱۹۵۱ است، داستان جوکر را بعد از «یک روز بد» دنبال می‌کند که دچار بحران روانی می‌شود و از این بیماری رنج می‌برد. در ادامه می‌توانید تریلر این انیمیشن را تماشا کنید:

|

داستان این انیمیشن بین ریشه‌های پیدایش جوکر و روزهای کنونی گاتهام پس و پیش می کند؛ با این‌حال اکثر رویدادهایی که در کتاب اتفاق می‌افتد عواقبی را در درون دنیای DC به همراه دارد، همانند اتفاقاتی که برای «Batgirl» رخ می‌دهد.

در این انیمیشن، دوباره صداپیشگان محبوب جوکر و بتمن یعنی مارک همیل و کوین کونروی حضور دارند. این دومین فیلم از دنیای بتمن است که درجه سنی بزرگسال را دریافت کرده است، فیلم سینمایی بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت، ساخته زک اسنایدر، نخستین فیلم با درجه سنی R بود.

فیلم Batman: The Killing Joke در انتهای سال اکران خواهد شد و افتتاحیه جهانی آن نیز جولای (تیر-مرداد ۹۵) امسال در مراسم Comic-Con در سن دیگو برگزار خواهد شد.

به نظر شما آیا انیمیشن Batman: The Killing Joke می‌تواند انتظارات طرفداران را برآورده کند؟

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده