نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۷

تماشا کنید: بازی ترسناک و اول شخص Agony معرفی شد

استودیو تازه تاسیس مد‌مایند یک بازی ترسناک و اول شخص را با نام Agony معرفی کرده است که با استفاده از Unreal Engine 4 ساخته می‌شود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

این روز‌ها به لطف عرضه بازی Doom، بازار بازی‌هایی با فضای جهنمی حسابی داغ است. در این بین استودیو تازه تاسیس Madmind هم یک بازی جدید با نام Agony معرفی کرده که حال و هوایی مشابه Doom دارد و یک اثر ترسناک اول شخص است. این بازی برای عرضه در سال ۲۰۱۷ و بر روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی برنامه‌ریزی شده است. سازندگان همچنین تریلری برای معرفی بازی منتشر کرده‌اند که در آن شاهد نزول یک روح عذاب کشیده به اعماق جهنم هستیم که هیولا‌ها محیط‌های جهنمی مملو از آتش و خون نیز در آن دیده می‌شوند:

|

بر اساس اطلاعاتی که سازندگان ارائه کرده‌اند، در این بازی گیمر در نقش یک روح عذاب کشیده قرار می‌گیرد که بدون هیچ اطلاعاتی از گذشته خود وارد دنیای جهنمی و مملو از هیولا‌ها می‌شود. گیمر‌ها باید در دنیای زیرزمینی بازی کنکاش کرده و با دیگر روح‌ها تعامل کنند و به دنبال راه فرار باشند. به استناد تریلر و اطلاعاتی که در سایت رسمی بازی موجود است، یکی از آنتاگونیست‌های بازی «قدیس سرخ» خواهد بود که کلید رسیدن شخصیت اصلی به گذشته فراموش‌شده خود است.

همچنین یکی از مکانیزم‌های جالب بازی، امکان کنترل ذهن برخی از هیولا‌های ضعیف‌تر است که با این کار می‌توانید برای مدتی محدود حرکات آن‌ها را کنترل کنید که بدون شک در دنیای بی‌رحم بازی بسیار کاربردی خواهد بود.

منبع: OnlySP


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده