نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۱

بازی F1 2016 رسما معرفی شد

استودیو کد‌مسترز، نسخه ۲۰۱۶ بازی شبیه‌ساز مسابقات فرمول یک خود یعنی F1 2016 را رسما برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی معرفی کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

فرمول یک، یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های ماشین‌سواری در جهان است که طرفداران بی‌شماری دارد. استودیو Codemasters که برای ساخت بازی‌های بزرگ سبک ریسینگ شهرت دارد، هر ساله یک بازی شبیه‌ساز بر اساس این رقابت‌ها منتشر می‌کند که نسخه سال ۲۰۱۶ آن با نام F1 2016 رسما تایید شده است.

کدمسترز این خبر را امروز اعلام و ذکر کرد که بازی تابستان امسال برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد و در جریان نمایشگاه E3 2016 شاهد نمایش اولین تریلر گیم‌پلی آن خواهیم بود. در این نسخه شاهد ویژگی‌های جدید و جذابی هستیم که شاید مهم‌ترین آن‌ها، اضافه شدن حالت داستانی (Career) به بازی است که به گفته کد‌مسترز، گیمر‌ها را به بهترین شکل وارد دنیای جذاب و لذت‌بخش رقابت‌های فرمول یک خواهد کرد و شامل رویداد‌هایی در داخل و خاج پیست خواهد بود؛ به طوریکه گیمر‌ها قادر هستند با کمک مدیر برنامه‌های خود روز به روز پیشرفت کنند. این استودیو همچنین در مورد بازی گفت:

در این نسخه از بازی، با اضافه شدن المان‌هایی مثل خودرو‌های ایمن واقعی یا مجازی (خودرو‌هایی که در قسمت‌های خاصی از مسیر پیشرو ماشین‌های مسابقه حرکت کرده و سرعت آن‌ها را محدود می‌کنند) و پیست جدید باکو در کشور آذربایجان، شاهد هستیم که بازی بیش از پیش به سمت واقعی‌تر بودن رفته است. همچنین در بخش Career بازی، می‌توانید یک قهرمان را خلق کنید و به مدت حداکثر ۱۰ فصل با وی در مسابقات شرکت کنید. در این بخش همچنین شاهد سیستم ارتقای خودرو‌ها خواهیم بود که جزییات بسیار زیادی دارد و یک قسمت آموزشی هم برای یادگیری این بخش در بازی تعبیه شده است.

همچنین لی ماتِر، سازنده بازی، اعلام کرد که اضافه شدن ویژگی خودرو ایمن، بخش داستانی و یک سری ویژگی‌های جدید دیگر که در آینده معرفی خواهند شد، باعث می‌شوند تا F1 2016 تغییراتی به مراتب بیشتر از تمامی نسخه‌های پیشین این سری داشته باشد. بدون شک این بازی برای علاقه‌مندان فرمول یک جذاب خواهد بود و حال باید منتظر رونمایی رسمی از آن در E3 2016 باشیم.

منبع:‌ GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده