// یکشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۱

فهرست بازی هایی که در رویداد E3 2016 خواهیم دید

تا برپایی رویداد مهم و مورد انتظار E3 2016 در شهر لوس آنجلس آمریکا کمتر از ۲۰ روز باقی مانده است. در این راستا لیستی از بازی‌هایی که تا کنون برای حضور در این مراسم تایید شده‌اند منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را در زومجی مشاهده کنید.

با نزدیک شدن به رویداد بزرگ E3 2016 روز به روز اخبار و جزییات بیشتری از آن منتشر می‌شود. اخیرا فهرست بازی‌هایی که تا کنون برای حضور در این مراسم تایید شده‌اند ارائه شده که البته لیست پایانی نیست و در آینده نیز بازی‌های دیگری به آن اضافه خواهند شد. از جمله بازی‌های خوش‌نامی که در این مراسم قرار است به نمایش گذاشته شوند می‌توان به ساخته‌های الکترونیک آرتز یعنی Battlefield 1 و Titanfall 2، جدیدترین شماره از مهمترین مجموعه اکتیویژن یعنی Call of Duty: Infinite Warfare، دست پخت دیگری از بتسدا به نام Dishonored 2 و همچنین Final Fantasy XV از اسکوئر انیکس اشاره کرد.

این رویداد در تاریخ ۲۵ الی ۲۷ خرداد ماه (۱۴ الی ۱۶ ماه ژوئن) برگزار می‌شود، اما برخی کنفرانس‌ها دو روز زودتر یعنی ۱۲ ژوئن آغاز خواهند شد، از جمله کنفرانس Electronic Arts  و Bethesda. کمپانی‌های مایکروسافت، سونی و یوبی‌سافت نیز روز بعد یعنی ۱۳ ژوئن کنفرانس خواهند داشت. رویداد زنده‌ی Treehouse نینتندو، مختص نسخه‌ی Wii U بازی Legend of Zelda هم در روز آغازین مراسم (۱۴ ژوئن) برگزار خواهد شد. از جمله سایر مواردی که در مراسم امسال می‌توان انتظار آن را داشت، نمایش و معرفی تریلرها و بازی‌های جدید است که امیدواریم به بهترین شکل تحقق یابد. لیست کامل بازی‌هایی را که تا کنون تایید شده‌اند در زیر مشاهده می‌کنید:

پیش‌تر در زومجی برنامه‌های کمپانی Square Enix برای حضور در مراسم E3 2016 را مشاهده کردید و در مطلبی دیگر نیز از احتمال معرفی بازی Resident Evil 7 در این رویداد مطلع شدید.

به نظر شما چه بازی‌های دیگری ممکن است به فهرست بالا اضافه شوند؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده