نویسنده: محمد شیرزاده
// یکشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۲

شایعات جدیدی درباره آنتاگونیست فیلم Wolverine 3 منتشر شد

در خبری که اخیرا منتشر شده، به نظر می‌رسد آنتاگونیست فیلم ولورین 3 (Wolverine 3)، جدیدترین ساخته کمپانی فاکس در دنیای مردان ایکس که قرار است در سال ۲۰۱۷ اکران شود، مشخص شده است. با زومجی همراه باشید.

هشدار: این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان فیلم را لو بدهد!

دنیای مردان ایکس با فیلم مردان ایکس: آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse) به دوره جدیدی پا گذاشت. اتفاقی که در این فیلم افتاد، پرونده مردان ایکس: کلاس اول (X-Men: First Class) را می‌بندد و راه را برای دوره جدیدی در این مجموعه باز می‌کند. دوره‌ای که با میوتنت‌های جدید (The New Mutants) شروع می‌شود. فاز بعدی فیلم‌های مردان ایکس همچنین شامل ولورین 3 می‌شود و ما شاهد آخرین حضور هیو جکمن در نقش لوگان خواهیم بود.

مثل خیلی از فیلم‌های ابرقهرمانی این روزها، اطلاعاتی در زمینه داستان سومین قسمت از فیلم ولورین در دسترس نیست. با این حال، با انتخاب بازیگران جدید شایعات مختلفی درباره آنتاگونیست فیلم منتشر شده است. در گزارشی جدید، احتمالات تازه‌ای درباره دشمن جدید لوگان مطرح شده و به نظر می‌رسد لوگان قرار است با ریورز مقابله کند. برای کسانی که با گروه ریورز آشنایی ندارند، این گروه از تعدادی مجرمین سایبورگ‌ تشکیل شده است. آن‌ها همیشه در دنیای مردان ایکس به عنوان گروهی مزدور شناخته می‌شدند اما گاهی اوقات نیز به عنوان گروهی شبه نظامی دیده شده‌اند.

این گروه هیچ ارتباطی با دزدهای محافظین کهکشان (Guardians of the Galaxy) ندارند. مدتی این گروه تحت نظر دانالد پیرس اداره شد. پیرس یک روانی است که از سایبورگ‌ها برای حمله به انواع جهش یافته‌ها و انسان‌هایی که به آن‌ها نزدیک هستند، استفاده می‌کند. اگر این شایعات حقیقت داشته باشند، حضور آن‌ها احتمالات زیادی را برای داستان فیلم به وجود می‌آورد.

حال احتمال می‌رود انتخاب بوید هالبروک به عنوان «مسئول حراست یک تشکیلات اقتصادی بزرگ» می‌تواند به کلوپ هل فایر، که پیرس عضو آن بود، اشاره داشته باشد. اگر اینطور باشد، احتمالش زیاد است که هالبروک نقش پیرس را بازی کند و تیم امنیتی‌اش همان ریورز باشد. بنابراین نقش دانشمند دیوانه با بازی ریچارد ای گرانت چه خواهد شد؟ اگر صحنه پس از تیتراژ مردان ایکس: آپوکالیپس به ولورین 3 متصل شود، ممکن است اشاره‌ای به کمپانی اسکس باشد. حضور مستر سینیستر نیز می‌تواند احتمال حضور ایکس 23 در ولورین 3 را افزایش دهد. آیا حضور مستر سینیستر، ریورز و پیرس در فیلم ساخته شده توسط جیمز منگولد برای یک یک اثر سینمایی بیش از حد بلندپروازانه نیست؟ البته داریم در رابطه با ولورین صحبت می‌کنیم؛ با احتمال حضور داستان پیرمردی به نام لوگان در فیلم، زمان زیادی برای حدس و گمان وجود دارد.

مردان ایکس: آپوکالیپس در تاریخ ۲۷ می ۲۰۱۶ (۷ خرداد ۱۳۹۵) در سینماهای آمریکا اکران شد. ولورین 3 نیز در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند ۱۳۹۵) روی پرده می‌رود و سه فیلم نامشخص دیگر از دنیای مردان ایکس در تاریخ‌های ۶ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۴ مهر ۱۳۹۶)، ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۲ دی ۱۳۹۶) و ۱۳ جولای ۲۰۱۸ (۲۲ تیر ۱۳۹۷) اکران می‌شوند.

نظر شما درباره این شایعات چیست؟ دوست دارید در آخرین فیلم ولورین با حضور هیو جکمن، او با کدام دشمن روبرو شود؟

منبع: Screenrant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده