// شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۱

بازی ورزشی SSX از طریق Backward Compatibility برای ایکس باکس وان عرضه شد

در ادامه عرضه بازی‌های کنسول ایکس‌باکس 360 برای ایکس‌باکس وان از طریق قابلیت Backward Compatibility، این بار بازی ورزشی SSX کمپانی الکترونیک آرتز از این طریق برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت عرضه شده است. با زومجی همراه باشید.

لیست بازی‌های ایکس‌باکس 360 سازگار با کنسول ایکس‌باکس وان (از طریق قابلیت Backward Compatibility) به تازگی با اضافه شدن بازی اسنوبورد محبوب الکترونیک آرتز، با نام SSX، که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد، کامل‌تر شد. طبق گفته‌ی مایکروسافت که در حساب کاربری توییتر این کمپانی بزرگ منتشر شد، این بازی با حجم ۴/۶۵ گیگابایت از این پس بر روی کنسول ایکس‌باکس وان نیز قابل اجرا خواهد بود. بازی مهیج SSX (مخفف Snowboarding Supercross) به عنوان هفتمین بازی است که در هفته‌ای که گذشت به لیست بازی‌های Backward Compatibility اضافه شد. شش بازی قبلی که در روز سه‌شنبه مورخ ۴ خرداد (۲۴ ماه می) به این لیست اضافه شدند شامل DuckTales: Remastered، Hexic 2، XCOM: Enemy Unknown، Magic: The Gathering 2012، Domino Master و Unbound Saga هستند.

با توجه به اینکه پیش‌تر در وب‌سایت آمازون خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه بازی SSX بزودی در لیست بازی‌های سازگار با کنسول ایکس‌باکس وان قرار خواهد گرفت، خبر ورود این بازی به لیست زیاد جای تعجب ندارد. در این لیست همچنین نام بازی Halo 3: ODST نیز به چشم می‌خورد که البته هنوز خبری از ورودش به لیست نیست. قابل ذکر است که نسخه‌ی ایکس‌باکس 360 این بازی پیش‌تر و در ماه نوامبر ۲۰۱۴ و در قالب امتیاز Games With Gold بصورت رایگان در دسترس قرار گرفت و از این‌رو ممکن است شما نیز هم اکنون از دارندگان این بازی باشید. تعداد بازی‌های موجود در لیست بازی‌های سازگار با ایکس‌باکس وان تا کنون به بیش از ۱۷۵ مورد رسیده و به مرور زمان به این تعداد اضافه خواهد شد. این بازی‌های طبق برنامه‌ی خاصی وارد این لیست نمی‌شوند و به محض آماده شدن می‌توانند به آن اضافه شوند. برای مثال هفته‌ی گذشته بازی پر طرفدار و مورد درخواست Call of Duty: Black Ops به این لیست بلندبالا اضافه شد.

از جمله سایر بازی‌هایی که درخواست‌های زیادی برای اضافه شدن آنها مطرح شده می‌توان به  Call of Duty: Black Ops II، The Elder Scrolls V: Skyrim و Red Dead Redemption اشاره کرد. هر یک از این بازی‌ها توانسته‌اند آمار فوق‌العاده‌ی ۱۰۰ هزار رای را برای خود به ثبت برسانند که در نوع خود کم‌نظیر است. پیش‌تر در زومجی و طی دو مطلب مجزا از اضافه شدن چهار و پنج بازی دیگر به این لیست مطلع شدید.

شما انتظار ورود کدام بازی را به این لیست دوست داشتنی دارید؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده