نویسنده: محسن بیگی نیا
// شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۶

جوایز ویژه پیش خرید بازی Deus Ex: Mankind Divided روی ایکس باکس وان مشخص شدند

شما می‌توانید با پیش‌خرید بازی Deus Ex: Mankind Divided، ساخته‌ی جدید استودیوی ایداس مونترآل، برای ایکس‌باکس وان بازی Human Revolution و محتوای دیجیتالی The Missing Link را به صورت رایگان دریافت کنید. با زومجی همراه باشید.

افرادی که نسخه‌ی دیجیتالی بازی Deus Ex: Mankind Divided را برای ایکس‌باکس وان پیش خرید کرده باشند Deus Ex: Human Revolution، بازی قبلی این سری را از طریق قابلیت Backwards Compatibility به طور رایگان دریافت خواهند کرد. محتوای دیجیتالی The Missing Link نیز طبق اعلام مایکروسافت در این بسته قرار خواهد گرفت.

بازی Human Revolution به تازگی به لیست بازی‌های Backwards Compatibility ایکس‌باکس وان اضافه شده است. این اولین بازی چند دیسکه در این برنامه خواهد بود.

deus-ex-mankind-divided_1

در حالی که بازی Mankind Divided تا ماه آگوست عرضه نخواهد شد، کدهای مربوط به بازی Human Revolution و محتوای دیجیتالی The Missing Link بین ۷ تا ۱۰ روز پس از پیش‌‌خرید بازی برای خریداران فرستاده می‌شوند. این کدها از طریق یک پیام در ایکس‌باکس لایو ارسال خواهند شد. مایکروسافت نیز تأیید کرده است که این پیشنهاد تنها برای «مدت زمانی محدود» باقی خواهد ماند، هر چند این شرکت اشاره نکرده است که پایان آن چه وقت خواهد بود.

این اولین باری نیست که مایکروسافت با پیشنهاد نسخه‌ی قدیمی‌تر بازی‌ها به طور رایگان، خریداران را  به پیش‌خرید بازی‌های جدید یک سری روی ایکس‌باکس وان ترغیب می‌کند. هر کسی که بازی Dark Souls III را روی ایکس‌باکس وان پیش‌خرید کرده بود نسخه‌ی رایگان بازی Dark Souls را دریافت کرده است، در حالی که بازی Fallout 4 همراه با نسخه‌ی رایگان بازی Fallout 3 عرضه شد.

پیش از این انتظار می‌رفت که بازی Mankind Divided در ماه فوریه ۲۰۱۶ عرضه شود. هر چند بخاطر وسواس استودیوی ایداس مونترآل (Eidos Montreal) روی کیفیت ساخت بازی، عرضه‌ی آن با تأخیری شش ماهه مواجه شد. این بازی که روی Dawn Engine، موتور اختصاصی استودیوی ایداس مونترآل اجرا می‌شود برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در حال ساخت است. وقایع این بازی در سال ۲۰۲۹ رخ می‌دهند و داستان آدام جنسن، قهرمان بازی Human Revolution را روایت می‌کنند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده