// شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۹

منتظر یک بروزرسانی بسیار بزرگ برای بازی Path of Exile باشید

طرفداران بازی Path of Exile ساخته استودیو گرندینگ گیر گیمز به زودی انتظار یک بروزرسانی بسیار بزرگ را داشته باشند که طبق گفته سازندگان موارد جدیدی را اضافه و گزینه‌های بسیاری را بروزرسانی می‌کند. با زومجی در ادامه همراه باشید.

استودیو گرندینگ گیر گیمز امروز  جدیدترین بروزرسانی بازی رایگان خود Path of Exile را معرفی کرد که شامل چالش‌ها، گزینه‌های جدید در بخش تنظیمات و سیستم جستجو جدید است.  بروزرسانی ۲.۳.۰ که با عنوان لیگ چالش‌های غیب‌گویی (Prophecy Challenge League) نامگذاری شده است، بر روی دقت بازیکنان تمرکز کرده است. پیکره اصلی این بروزرسانی بسیار شبیه به لیگ‌های چالشی که در گذشته شاهد آن‌ها در بازی بودیم است. اساس این ماموریت‌ها بدین گونه است که بازیکنان باید برخی ماموریت‌های تعیین شده را در سیاه‌‌‌‌چال‌ها یا در برخی مناطق خاص بازی انجام داده و با پیدا کردن سکه‌های نقره‌ و دادن آن به ناوالی [شخصیتی که نقش پیشگو را در بازی Path of Exile دارد] علاوه بر دریافت آیتم‌های جدید ماموریت‌های خاصی را نیز دریافت کنید همچنین با ورود به کتاب‌خانه‌های مناطق مختلف بازی شاهد طرح‌های جدیدی خواهید بود. ماموریت‌های جدیدی به بازی اضافه خواهد شد که هدف آن‌ها مبازه با جوندگانی است که عامل طاعون هستند و با انجام آن‌ها پاداش‌های خاصی را دریافت خواهید کرد.

گرندینگ گیمز می‌گوید سیستم جدید آن‌ها که به صورت مختصر سیستم غیب‌گویی (Prophecy System) نامگذاری شده که باعث سخت‌تر شدن بازی می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود تا بازیکنان وقت بیشتری را صرف برنامه ریزی برای حرکت خود کنند همچنین دشمنان جدید بازی بسیار هوشمندتر عمل کرده و از قدرت‌های شما بر علیه شما استفاده می‌کنند.

بروزرسانی جدید همچنین باعث ایجاد تعادل و بهینه شدن در تجهیزات می‌شود. ممکن است برخی از آیتم‌های بدست آمده توسط شما بدون استفاده باقی مانده یا به مقدار بسیار کمی از آن استفاده کنید. در این حالت شما می‌توانید آیتم‌ها را با سایر بازیکنان که به آن‌ها نیاز دارند به اشتراک گذاشته و در قبال آن‌ها موارد موردنیاز خود را دریافت کنند. همچنین شما می‌توانید ماموریت‌های که خواستار انجام آن‌ها نیستید را به سایر بازیکنان بسپارید.

سازندگان قصد دارند تا به قدرت‌های شخصیت بازی نیز رسیدگی کنند. همچنین زیرکلاس‌های ساخت شخصیت‌ها نیز بروزرسانی شده و بازیکنان می‌توانند در درخت توانایی‌های بازی هشت الی دوازده توانایی را برای شخصیت خود باز کنند. برخی موارد فنی بازی از جمله زمان‌های بارگذاری بازی نیز بهبود پیدا کرده است همچنین یک چالش بسیار سخت برای بازیکنان سطح بالا در نظر گرفته شده است.

در نهایت گرندینگ گیر گیمز اعلام کرده است که در ماه ستامبر منتظر بسته الحاقی این بازی باشیم همچنین در تاریخ ۳ ژوئن بروزرسانی ۲.۳.۰ که لیستی از بهبود‌های آن را در بالا خواندید منتشر خواهد شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده