نویسنده: deleted account
// جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۹

تصاویر خیره‌ کننده از Uncharted 4 که به وسیله یک عکاس حرفه ای تهیه شده اند

Uncharted 4 یکی از موفق‌ترین بازی‌های پلی‌ استیشن 4 است که دو هفته پیش عرضه شد؛ به تازگی یک عکاس حرفه‌ای، با استفاده از «حالت عکاسی» بازی تصاویر جالبی تهیه کرده است که برای تماشای آنها می‌توانید با زومجی همراه باشید.

«این تصاویر قسمت‌هایی از داستان بازی را لو می‌دهند، بنابراین اگر هنوز بازی را تجربه نکرده‌اید، از تماشای آن‌ها خودداری کنید.»

به جرات می‌توان گفت که Uncharted 4: A Thief's End هم‌اکنون یکی از چشم‌نوازترین بازی‌های ساخته شده در تاریخ بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. در بازی قابلیتی به نام «حالت عکاسی» (Photo Mode) وجود دارد که بازیکنان را قادر می‌سازد از بازی، تصاویر جذاب و جالبی تهیه کنند؛ اما حال تصور کنید یک عکاس مطرح در سطح جهان که چندین جایزه در رویدادهای مختلف برده است، اقدام به تهیه تصویر از بازی بکند. به لطف این اتفاق، تصاویری خیره‌کننده، شگفت‌انگیز و جذاب به دست می‌آیند که دیدن آن‌ها بسیار لذت‌بخش است و بار دیگر تحسین ناتی‌ داگ از سوی همگان را به دنبال دارد.

طبق گزارش سایت دوال شاکرز، رِی سومارسونو، عکاس حرفه‌ای، اقدام به آپلود تعدادی تصویر از بازی Uncharted 4 در فضای مجازی کرده است که بسیار جذاب هستند و با تبحر بالا تهیه شده‌اند؛ لازم به ذکر است که سومارسونو از دید مجله American Photo در لیست ۱۰ نفر برترِ عکاسیِ عروسی‌ها در سطح جهان قرار گرفته است.

ری سومارسونو در مجموع ۴۵۵ تصویرِ جذاب از بازی Uncharted 4 منتشر کرده است که این تصاویر از تمامی لحظات بازی، از آغاز تا انتها، ثبت شده‌اند. تمامی این ۴۵۵ تصویر را می‌توانید با کیفیت بالا از طریق سایت فلیکر مشاهده کنید.

این عکاس در توضیحاتِ مربوط به این تصاویر گفت که:

من [از خیلی وقت‌ِ پیش] جزو طرفدرانِ مجموعه Uncharted بوده‌ام و فصل آخر ماجراجویی‌های نیتن دریک اصلا برایم ناامید‌کننده نبود [و بسیار از آن لذت بردم.] Uncharted 4 [نه‌تنها بهترین بازی مجموعه محسوب می‌شود] بلکه زیباترین بازی‌ای است که من در تمام عمرم تجربه کرده‌ام. حقیقت این است که برنامه‌ریزی ناتی‌ داگ برای انتشار این بازی تنها بر روی یک کنسول، چیزی کمتر از یک کارِ شگفت‌انگیز نیست. اضافه کردن «حالت عکاسی» مزیتی مهم برای یک عکاس مثل من است [تا بیشتر از بازی لذت ببرد.]

۱

سومارسونو در ادامه صحبت‌های خود گفت که دلیلِ تهیه این همه عکس (۴۵۵ عکس مختلف) این بوده است که او در فواصل زمانیِ ۱۰ ثانیه‌ای بازی را متوقف کرده و اقدام به تهیه تصاویر کرده است. او گفت تنها تغییری که در این تصاویر داده، دست‌کاریِ میزان روشنایی بعضی از آن‌ها بوده است و هیچ‌گونه تغییر دیگری در آن‌ها اعمال نکرده است.

ری سومارسونو در کنار اِروین دارمالی مدیریت شرکت عکاسی Apertura را به عهده دارد و یکی از موفق‌ترین افراد در شغل خود محسوب می‌شود.

بازی Uncharted 4 روز دهم می ۲۰۱۶ (۲۱ اردیبهشت‌ماهِ ۱۳۹۵) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر شد. این بازی در هفته اول انتشار حدودا ۲/۷ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسید.

اسد قزلباش، مدیر بازاریابی سونی، درمورد موفقیت بازی Uncharted 4 گفت:

یک تبریک ویژه به ناتی‌ داگ برای عرضه یک شاهکارِ شگفت‌انگیز؛ موفقیت این بازی، استعداد بالای ناتی‌ داگ [و کارکنانش] و البته پای‌بند بودن به عهد بسته شده با طرفداران را نشان می‌دهد.

بیشتر از همه، ما می‌خواستیم از شما برای ارائه این تجربه شگفت‌انگیز تشکر ویژه بکنیم.

۳

در راستای دیگر اخبار مربوط به بازی Uncharted 4، چندی پیش توضیحات بروزرسانی شماره ۱.۰۳ بازی منتشر شد. به علاوه اخیرا از برنامه‌ی ناتی‌ داگ برای عرضه بسته‌های الحاقی متعدد برای این بازی با خبر شدیم.

همانطور که ذکر شد، Uncharted 4 توانست بسیار موفق ظاهر شود؛ به‌گونه‌ای که منتقد زومجی با بارها‌ ستایش این بازی و دادن نمره کامل به آن، در نتیجه‌گیری نهاییِ خود از بازی گفت:

آنچارتد 4 ارزش این همه صبر را داشت. سرانجامِ یک دزد، هیجان‌انگیز، شخصی،‌ داستان‌محور،‌ سینمایی و بدون هیچ‌شکی یکی از ماندگارترین بازی‌های نسل هشتم خواهد بود. بازی‌ای که می‌تواند تا مدت‌ها روی دیگر بازی‌ها تاثیر بگذارد و باعث پیشرفت بازی‌های اکشن-ماجرایی سوم شخص شود. آنچارتد 4 نشان می‌دهد چطور می‌توان بازی‌ای ساخت که روایت و داستان‌سرایی بی‌نقصی داشته باشد. در عین آرام بودن، پرآشوب باشد و البته، چقدر می‌توان خانواده را دوست داشت و برای آن‌ها هر کاری کرد.

نظر شما در این‌ مورد چیست؟ آیا تاکنون موفق به تجربه این بازی شده‌اید؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده