نویسنده: مرتضی تقوی
// پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۱

بازی NBA 2K16 را آخرین این هفته رایگان بر روی ایکس باکس وان بازی کنید

رویداد بعدی Free Play Days از آخر این هفته برای کاربران سرویس ایکس‌باکس لایو گلد آغاز می‌شود و طبق اعلام مایکروسافت شما می‌توانید بازی NBA 2K16 را بر روی ایکس باکس وان خود رایگان بازی کنید. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

این ماه سومین سالگرد راه اندازی سرویس Xbox Live Games with Gold است. اما مایکروسافت برای کاربران ایکس‌باکس لایو گلد امتیاز ویژه‌ی دیگری هم قائل شده و آن هم ویژگی Free Play Days است که مشابه EA Access Free Play Days و Steam’s free-play weekends عمل می‌کند. به لطف این سرویس کاربران ایکس‌باکس لایو گلد می‌توانند یک سری بازی مشخص را بر روی هارد کنسول ایکس‌باکس وان خود دانلود و با محدودیت زمانی به صورت رایگان بازی کنند. نوبت بعدی Free play Days برای کاربران این سرویس از آخر همین هفته شروع می‌شود و مایکروسافت این بار بازی NBA 2K16 را به عنوان بازی رایگان معرفی کرده است.

تمام اعضای ایکس‌باکس لایو گلد می‌توانند این بازی را از ساعت ۹:۳۰ پنجشنبه شب ۶ خرداد تا سه شنبه ۱۱ خرداد ساعت ۹:۲۹ صبح به صورت رایگان بازی کنند. پس از پایان دوره‌ی Free Play Days این بازی از دسترسی رایگان برای این اعضا خارج خواهد شد، گرچه تمام پیشرفت شما در بازی و دست‌آوردهایتان را می‌توانید منتقل کنید تا در صورت تصمیم به خرید بازی آن‌ها را داشته باشید.

حجم فایل بازی NBA 2K16 که از روز پنجشنبه در اختیار شما قرار می‌گیرد، ۴۵.۰۶ گیگابایت خواهد بود. نام بازی را فردا در قسمت اعضای گلد در داشبورد ایکس‌باکس وان خود می‌توانید مشاهده کنید یا طبق روال معمول آن را در فروشگاه ایکس‌باکس پیدا کنید.

البته این بار اولی نیست که بازی NBA 2K16 از طریق این سرویس به صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرد. پیش از این این بازی به همراه بازی Madden NFL 16 در آذرماه سال کذشته از طریق همین سرویس رایگان عرضه شده بود. همچنین دو روز پیش بازی‌‌های رایگان ماه ژوئن سرویس ایکس‌باکس لایو گلد مشخص شده بودند. تا صحبت بازی رایگان است این را هم اضافه کنیم که خدمات EA Access به مدت ۱۰ روز قرار است رایگان شود.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده