نویسنده: میثم سبحانی
// پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۹

انیمیشن جدیدی از شخصیت محبوب گارفیلد در دست ساخت است

گارفیلد، گربه‌ی عاشق لازانیا و تپلی است که تا حال چند اثر سینمایی و بازی‌ رایانه‌ای از آن منتشر شده است.حال قرار است این شخصیت محبوب بعد از وقفه‌ای چند ساله دوباره به پرده نقره‌ای سینماها برگردد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

شخصیت گارفیلد نخستین بار توسط جیم دیویس در ۱۹ ژوئن ۱۹۷۸ در قالب کمیک استریپی خلق شد. این کتاب مصور داستان زندگی یک گربه به نام Garfield، جان آرباکل صاحب او  و اودی، سگ آن‌ها را روایت می‌کند. اخیراً خبر رسیده که فیلم انیمیشنی جدیدی بر اساس کمیک استریپ‌های شخصیت محبوب گارفیلد در حال ساخت است. بر اساس گزارش وب‌سایت هالیوود ریپورتر، کمپانی سرگرمی‌های آلکون که حامی مالی بازسازی جدید و موردانتظار فیلم سینمایی بلید رانر (Blade Runner) است، حقوق ساخت این فیلم انیمیشنی را نیز به دست آورده است.

طرفداران حتماً خوشحال خواهند شد که بدانند که جیم دیویس خالق شخصیت دوست‌داشتنی گارفیلد نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در این فیلم حضور خواهد داشت. بر طبق گزارش‌های رسیده، کمپانی سرگرمی‌های آلکون بسیار امیدوار است که این فیلم، آغازی برای ساخت، اکران و انتشار دیگر فیلم‌های انیمیشنی اقتباس شده از این گربه‌ی عاشق لازانیا باشد.

البته این نخستین فیلم از شخصیت گارفیلد نیست، بلکه دو فیلم گارفیلد ۱ (Garfield: The Movie) در سال ۲۰۰۴ و گارفیلد ۲ (Garfield: A Tail of Two Kitties) در سال ۲۰۰۶ هر دو با فناوری انیمشین کامپیوتری (CG) که در اواسط دهه ۲۰۰۰ بسیار محبوب شده بود، منتشر شدند.

در آن فیلم‌ها بیل ماری وظیفه صداپیشگی گارفیلد را برعهده داشت، در حالی‌که برکین میر در نقش جان آربوکل صاحب گارفیلد بازی می‌کرد. جان کوئن تهیه‌کننده فیلم‌های پرندگان خشمگین (Angry Birds) و من نفرت انگیز (Despicable Me) نیز وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است بر عهده دارد. در گزارش وب‌سایت هالیوود ریپورتر هیچ اشاره‌ای به کارگردان، لیست بازیگران و تاریخ احتمالی اکران فیلم گارفیلد نشده است.

مجموعه کمیک استریپ‌های گارفیلد که برای نخستین بار در سال ۱۹۷۸ عرضه شدند، منبع اقتباس و ساخت بازی‌های ویدیویی بسیاری شده‌اند. یکی از این بازی‌ها عنوان فوق‌العاده شگفت‌انگیز و البته اختصاصی کنسول Wii به نام نمایش گارفیلد: تهدید لازانیای فضایی (The Garfield Show: Threat of the Space Lasagna) است که در سال ۲۰۱۰ عرضه شد.

آیا شما با ساخت انیمیشن دیگری از شخصیت گارفیلد موافقید؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده