نویسنده: نيما ارضی
// چهار شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۴

بروزرسانی جدید بازی NBA 2K16 امکان تماشای مسابقات را به بازیکن ها می دهد

بروزرسانی جدید بازی NBA 2K16 چند روز پیش منتشر شد و به واسطه آن، بازیکنان می‌توانند در قالب تماشاگر به مشاهده بازی‌های مورد نظر خود بپردازند. برای اطلاع از جزییات بیشتر با ما در زومجی همراه باشید.

استودیو 2K Sports به تازگی قابلیت جدیدی به بازی پرطرفدار NBA 2K16 اضافه کرده است که به موجب آن بازیکنان می‌توانند بازی‌هایی که به صورت زنده در حال برگزاری هستند یا بازی‌هایی که تمام شده‌اند را مشاهده کنند. این قابلیت جدید که 2K StreamCast نام دارد، تنها امکان مشاهده مسابقاتی که در این هفته برگزار می‌شوند را به کاربران می‌دهد. بر این اساس طرفداران این مجموعه همچنان نمی‌توانند بازی‌های دوستان خود را مشاهده کنند.

از تاریخ ۲۱ می(۱ خرداد) ۱۶ تیم به صورت تک‌حذفی به رقابت با هم می‌پردازند. دو تیم برتر این مسابقات، در رقابت قهرمانی که در ماه ژوٰئن (تیر) برگزار خواهد شد، به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جایزه مسابقات قهرمانی NBA 2K16 مبلغ ۲۵۰ هزار دلار خواهد بود.

تمامی بازی‌های مسابقات مقدماتی NBA 2K16 امکان مشاهده به صورت زنده و یا پس از اتمام بازی را خواهند داشت. شما می‌توانید برای اطلاع بیشتر در رابطه با این مسابقات به کانال Twitch این بازی مراجعه کنید.

این بروزرسانی از تاریخ ۲۱ می برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شده است. نظر شما در رابطه با قابلیت جدید بازی NBA 2K16 چیست؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده