نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

تماشا کنید: تریلر انتشار بازی Mirror’s Edge Catalyst منتشر شد

چند هفته بیشتر به انتشار بازی Mirror’s Edge Catalyst باقی نمانده است. تریلر انتشار این بازی که یکی از بازی‌های مورد انتظار در سال ۲۰۱۶ است، امروز منتشر شد. در ادامه با زومجی و تماشای این تریلر همراه باشید.

استودیو دایس (DICE) امروز تریلر انتشار بازی Mirror’s Edge Catalyst منتشر کرد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا و دانلود کنید:

|

در تریلر انتشار این بازی نگاهی اجمالی به چیزی که در بازی باید انتظار آن را بکشیم خواهیم داشت. Mirror’s Edge Catalyst به کنکاش در منشأ داستانی فیث، شخصیت اصلی بازی می‌پردازد و بازیکنان او را برای مبارزه علیه گابریل کروگر، آنتاگونیست بازی دنبال خواهند کرد.

بازیکنان بار با «شهر شیشه‌ای» دیدار خواهند کرد و شرکت در مأموریت های مختلف و پیدا کردن اسرار پنهان از دیگر نکاتی است که در این تریلر مشاهده می‌کنیم. این بازی همچنین دارای یک بخش چند نفره به نام Social Play است که به گیمرها اجازه می‌دهد با شرکت در مسابقات زمانی و ثبت رکورد، دوستان خود را به چالش بکشد.

بازی Mirror’s Edge Catalyst در تاریخ ۷ ژوئن (۱۸ خرداد) در آمریکای شمالی و در تاریخ ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) در اروپا برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشرخواهد شد.

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده