نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۳

بازی Among the Sleep ماه آینده میلادی برای ایکس باکس وان عرضه می‌شود

استودیو کریل‌بایت اعلام کرد که بازی Among the Sleep در ماه ژوئن (۱۲ خرداد تا ۱۰ تیر) برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. این بازی پیش از این برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 عرضه شده است. با زومجی همراه باشید.

Among the Sleep یک بازی ماجراجویی و ترسناک است که در سال ۲۰۱۴ توسط استودیو نروژی Krillbite برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک و لینوکس عرضه شد و اواخر سال ۲۰۱۵ هم طرفداران پلی‌استیشن 4 توانستند آن را تجربه کنند. سازندگان بازی پورت آن برای ایکس‌باکس وان را پیش از این تایید کرده بودند که البته تاریخ انتشار دقیقی نداشت.

دیروز یکی از علاقه‌مندان با انتشار توییتی در مورد روند توسعه نسخه ایکس‌باکس وان بازی از سازندگان سوال کرد که استودیو کیریل‌بایت در پاسخ وی گفت که بازی هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد، ولی «قطعاً» در ماه ژوئن (۱۲ خرداد تا ۱۰ تیر) در اختیار دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان قرار خواهد گرفت.

بازی Among the Sleep با اینکه از دید منتقدین نتوانست به یک بازی خیلی خوبی تبدیل شود، ولی از حیث فروش توانست انتظارات سازندگان را بر‌آورده کند و به همین دلیل هم آن‌ها تصمیم به ساخت نسخه‌های کنسولی بازی گرفتند.

منبع: OnlySP


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده