نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۰

در اولین لیگ هفتگی بازی کلش رویال در ایران شرکت کنید

بازی Clash Royale در چند وقت گذشته به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده و مخاطبان بسیاری پیدا کرده است. اگر شما هم از علاقه‌مندان به این بازی هستید، می‌توانید در اولین لیگ هفتگی کلش رویال در ایران شرکت کنید.

بسیاری از شما با بازی Clash Royale آشنایی دارید و هر روز در حال انجام این بازی هستید یا می‌بینید که همراهان و نزدیکان شما از این بازی لذت می برند. این بازی از محصولات جدید شرکت سوپرسل است که  با بازی محبوب Clash Of Clans خود را به دنیا معرفی کرد؛ بازی که در ایران هم طرفداران بسیاری را پیدا کرد. در کلش رویال این امکان برای شما فراهم می‌شود که به صورت همزمان با نیروها و استراتژی‌های مختلف با حریف خود به مبارزه بپردازید، به همین دلیل به خاطرهمزمان بودن بازی تا به حال مسابقات زیادی در سراسر دنیا برای کلش رویال برگزار شده است.

امروز قصد داریم تا به شما Battle Royale را معرفی کنیم. بتل رویال فعالیت خود را با یک کانال در تلگرام شروع کرد و قرار است  به مناسبت ساخت وب سایت خود در این هفته به تاریخ پنجم خرداد، اولین دوره از مسابقات کلش رویال خود را برگزار کند. هدف این وب‌سایت فراهم کردن فضایی برای مسابقات هفتگی کلش رویال است. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت www.Broyale.com در مسابقه این هفته شرکت کنید و شانس خود را برای برنده شدن جوایز امتحان کنید. اگر در هفته اول شانس برنده شدن یا حتی فرصت شرکت کردن نداشتید، نگران نباشید زیرا می‌توانید در مسابقات هفته بعد Battle Royale شرکت کنید.

وب‌سایت Broyale در آینده نه چندان دور با کمک و حمایت شما قصد برگزاری مسابقاتی برای بازی‌هایی مانند HearthStone، Dota2،

Heroes of the storm، League of legends به صورت هفتگی را دارد.

برای شرکت در مسابقات هفتگی بازی کلش رویال یا مطلع شدن از جزییات این مسابقات می‌توانید از کانال‌ تلگرام برویال یا مراجعه به وب‌سایت آن اقدام کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده