نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۶

زومجی از مرز ۱۰۰ هزار بازدیدکننده روزانه عبور کرد

روز گذشته، روز بزرگی برای زومجی و تیم تحریریه آن بود. روز گذشه به یاری همیشگی شما کاربران زومجی از مرز ۱۰۰ هزار بازدیدکننده  روزانه گذشت. زومجی در روز گذشته به خاطر پوشش سریع و به موقع جوایز جشنواره کن و البته بررسی‌های ویدیویی و متنی؛ ۱۰۱ هزار و ۵۶۵ نفر بازدید کننده داشت.

روز گذشته روز بزرگی چه برای زومجی و کاربرانش و چه برای سینمای ایران بود. دیروز پوشش سریع و گسترده زومجی از جوایز فیلم فروشنده در جشنواره کن سبب شد تا میزان بازدیدکننده‌های زومجی در یک روز، رکورد ۱۰۰ هزار بازدید را بشکند. همچنین دیروز ۲۵۴,۹۷۰ صفحه از زومجی بازدید شد.

محبوب‌ترین مرورگرها بین کاربران زومجی به ترتیب کروم با ۵۱.۸۲ درصد، فایرفاکس با ۱۹.۳۸ درصد، اندروید با ۱۱.۲۰ درصد، اینترنت اکسپلورر با ۷.۳۵ درصد، سافاری با ۶.۱۰ درصد، اِج با ۱.۲۱ درصد و اپرا (مینی و نسخه کامل) با ۱.۷۹ درصد بوده‌اند.

از نظر سیستم عامل نیز، ۴۹.۳۷ درصد کاربران از طریق ویندوز، ۴۲.۴۱ درصد با اندروید، ۶.۴۳ درصد با iOS اپل، ۰.۶۹ درصد با مک و ۰.۵۱ درصد با لینوکس وارد زومجی شده‌اند.

بدون شک، دستیابی به این موفقیت بدون یاری شما کاربران همیشگی زومجی ممکن نبود. همه ما اعضای تیم تحریریه زومجی هم به همین بسنده نخواهیم کرد و امید داریم تا جشن ۲۰۰ هزار بازدیدکننده در روز را هم با هم برگزار کنیم. زومجی هم‌اکنون پربازدیدترین وب‌سایت حوزه‌بازی‌های ویدیویی است و آمار و ارقام بازدیدکننده‌های دیروز این موضوع را به ما نوید می‌دهد تا بیشتر و سخت‌تر کار کنیم و محتوایی در خور و شایسته شما پارسی‌زبانان ارائه کنیم.

مثل همیشه زومجی را دنبال کنید.

منبع آمار و ارقام: Google Analytics


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده