نویسنده: مرتضی تقوی
// سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۹

تماشا کنید: تریلر جدید فیلم Independence Day: Resurgence نبردهای آخر الزمانی را نشان می دهد

سال گذشته بود که خبر ساخته شدن فیلم روز استقلال: تجدید حیات (Independence Day: Resurgence) اعلام شد. به تازگی اولین تریلر بین‌المللی از این فیلم منتشر شد که بر خلاف تریلر‌های کوتاه پیشین، نزدیک به ۵ دقیقه از فضای آخرالزمانی جدیدترین ساخته‌ی رولند امریش را نشان می‌دهد.

اولین قسمت فیلم روز استقلال در سال ۱۹۹۶ به کارگردانی رولند امریش و بازی ویل اسمیت در ژانر علمی-تخیلی ساخته شد و توانست به پر‌فروش‌ترین فیلم آن سال تبدیل شود و بیش از ۸۰۰ میلیون دلار در سینماهای دنیا دنیا بفروشد. موفقیت چشمگیر این فیلم در گیشه موجی از ساخت فیلم‌های عظیم ژانر فاجعه را به دنبال داشت تا شاید بتوانند موفقیت روز استقلال را تکرار کنند. حالا پس از ۲۰ سال کمپانی‌های سِنتروپولیس اینترتینمنت و فاکس قرن بیستم تصمیم گرفته‌اند به سراغ ساخت قسمت دوم بروند تا بلکه باز هم به کمک ایده‌های امریش بتوانند موفقیت بیست سال قبل را تکرار کنند. پس از معرفی فیلم، شروع فیلمبرداری در اواخر فروردین سال گذشته، اعلام نام فیلم در تیرماه، انتشار اولین تریلر در آذرماه و نمایش یک تیزر کوتاه در مراسم سوپر بول ۵۰، اکنون سازندگان اولین تریلر بین‌المللی این فیلم را نیز منتشر کردند.

Independence-Day-2-Resurgence-Super-Bowlبر خلاف تریلر‌های قبلی که معمولا بسیار کوتاه بودند، این تریلر جدید پا را از حد استاندارد هم فراتر گذاشته و نزدیک به پنج دقیقه از صحنه‌های فیلم را به نمایش می‌گذارد. در لیست بازیگران فیلم روز استقلال: تجدید حیات (Independence Day: Resurgence) که اکران خود را اوایل تیرماه آغاز خواهد کرد، نام‌های آشنایی را می‌بینیم. از هنرپیشگان قسمت دوم می‌توان به ویویسا فاکس (در نقش جسمین، همسر کلنل هیلر)،  جف گلدبلام (در نقش دیوید لوینسون)، برنت اسپاینر (در نقش دکتر برَکیش اوکان) و بیل پُلمن (در نقش توماس ویتمور) اشاره کرد که تمامی آنها در قسمت اول نیز حضور داشتند. همچنین هنرپیشگان جدیدی مانند لیام همسورث، مایکا مونرو، شارلوت گینزبورگ، جاد هیرش و سلا وارد در این فیلم حضور دارند.

داستان فیلم اتفاقات بیست سال پس از فیلم اول را روایت می‌کند و به داستان تکراری حمله‌ی موجودات فضایی به زمین می‌پردازد. ویل اسمیت ستاره‌ی قسمت اول این فیلم در قسمت جدید حضور نخواهد داشت، چرا که بر اساس داستان جدید شخصیت او در پی اتفاقات پس از فیلم اول مرده است، اما همسر بیوه شده و فرزندش در ادامه‌ی فیلم حضور دارند. پیش از این اسمیت از سرنوشت و فرجام طراحی شده برای شخصیتش در تجدید حیات ابراز ناراحتی کرده بود.

فیلم روز استقلال: تجدید حیات در تاریخ ۲۴ ژوئن (۴ تیرماه) به روی پرده‌ی سینماها خواهد رفت. در ادامه می‌توانید تریلر جدید این فیلم را که نبرد‌های آخر‌الزمانی را نشان می‌دهد تماشا کنید:

|

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده