نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۳

با EA/Origin Access بازی Mirror’s Edge Catalyst را ۵ روز زودتر تجربه کنید

گیمرهایی که عضو یکی از دو سرویس EA Access و Origin Access باشند، می‌توانند بازی Mirror’s Edge Catalyst را چند روز زودتر از دیگران امتحان کنند. با زومجی همراه باشید.

بیشتر از دو هفته‌ی دیگر به انتشار Mirror’s Edge Catalyst باقی نمانده است؛ ولی حتی همین روزهای اندک هم برای بعضی از طرفداران Mirror’s Edge که سال‌هاست در انتظار نسخه‌ی جدید آن هستند، به‌سختی می‌گذرد. اما مشترکین سرویس EA Access و همین‌طور دارندگان اشتراک Origin Access این فرصت را دارند که نسخه‌ی دوم Mirror’s Edge را پنج روز زودتر از دیگران بر روی کنسول ایکس‌باکس وان و سیستم‌عامل ویندوز تجربه کنند.

بازی Mirror’s Edge Catalyst در ۲ ژوئن (۱۳ خرداد) در دسترس مشترکین EA Access و Origin Access قرار می‌گیرد. همان‌طور که انتظار می‌رود، این حرکت الکترونیک آرتز، ناشر بازی، تنها برای آن است که امکان امتحان کردن بازی را به علاقه‌مندان بدهد و قرار نیست نسخه‌ی کامل در دسترس آن‌ها قرار بگیرد. همچنین برخلاف رسم معمول، کاربران به‌جای ۱۰ ساعت تنها می‌توانند ۶ ساعت از این اثر را بازی کنند. به نظر می‌رسد که این محدودیت برای جلوگیری از به پایان رسیدن بازی، آن‌هم پیش از انتشار رسمی‌اش، اجرا شده باشد. البته امکان انتقال دادن فایل‌های ذخیره از نسخه‌ی آزمایشی به نسخه‌ی کامل برای کاربران فراهم خواهد بود. ضمنا مشترکین دو سرویس مذکور می‌توانند در صورت تمایل به خریداری نسخه‌ی دیجیتالی بازی از فروشگاه‌های Origin یا Xbox Store، از ۱۰ درصد تخفیف در قیمت محصول برخوردار شوند.

بازی Mirror’s Edge Catalyst قرار است در ۷ ژوئن (۱۸ خرداد) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شود. استودیو دایس، سازنده‌ی اثر، به‌تازگی اعلام کرده که نقشه‌ی این بازی بسیار بزرگ است.

منابع: VG247 / GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده