نویسنده: محمد شیرزاده
// سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۲

لیست کامل بازیگران فیلم Thor: Ragnarok اعلام شد

استودیو فیلم‌سازی مارول نام پنج بازیگر جدید که به فیلم ثور: راگنوراک (Thor: Ragnarok) اضافه خواهند شد را اعلام کرد. مارک رافالو، جف گلدبلوم و کیت بلانشت قرار است به این فیلم اضافه شوند. همچنین کارل اوربان و تسا تامپسون نیز به فیلم اضافه خواهند شد.

مراحل ساخت ثور: راگنوراک قرار است به زودی شروع شود و  تایکا وایتیتی اولین تجربه‌ی کارگردانی خود در دنیای سینمایی مارول را خواهد داشت که در استرالیا کار فیلمبرداری را آغاز خواهد کرد. مارول امروز لیست بازیگرانی را که قرار است به وایتیتی و کریس همسورث بپیوندند منتشر کرده است.

کیت بلانشت، برنده دو جایزه اسکار برای جزمین غمگین (Blue Jasmine) و هوانورد (The Aviator)، قرار است برای ایفای نقش هلا، آنتاگونیست فیلم، به دنیای سینمایی مارول بپیوندد. جف گلدبلوم، بازیگر فیلم روز استقلال: بازخیز (Independence Day: Resurgence) و هتل بزرگ بوداپست (The Grand Budapest Hotel)، نیز قرار است نقش استاد بزرگ را ایفا کند و تسا تامپسون، بازیگر فیلم‌های کرید (Creed) و سلما (Selma)، قرار است والکری، یکی از شخصیت‌های محبوب کمیک‌های ثور را به تصویر بکشد. همچنین کارل اوربان که سابقه بازی در سه گانه پیشتازان فضا (Star Trek) و ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه (The Lord of the Rings: Return of the King) را دارد، در نقش اسکرج ظاهر می‌شود.

دیگر بازیگر فیلم نیز مارک رافالو، نامزد سه جایزه اسکار، است که قرار است نقش بروس بنر/هالک را پس از انتقام جویان (The Avengers) و انتقام جویان: عصر التران (Avengers: Age of Ultron) ایفا کند.

کوین فایگی، تهیه کننده و مغز متفکر دنیای سینمایی مارول، از قسمت سوم مجموعه فیلم‌های ثور به عنوان نقطه اوج مجموعه یاد کرد. درست مثل قسمت سوم کاپیتان آمریکا که نقطه اوج اتفاقات بین شخصیت‌های زمینی در دنیای سینمایی مارول بود. وی در این زمینه گفت:

ادامه‌ی مجموعه فیلم‌های ثور قرار است قدرتمند و منحصر به فرد باشد، و با اضافه شدن کیت، جف، تسا، کارل و مارک به بازیگران فیلم می‌توانیم یکی از بهترین ماجراجوی‌هایی قهرمانانه ثور را رقم بزنیم. استعداد بازیگران این فیلم خودش همه چیز را مشخص می‌کند. اضافه کردن هر کدام از آن‌ها به دنیای سینمایی مارول برای ما افتخار بزرگی خواهد خود بود.

THOR-RAGNAROK_CATE-BLANCHETT

این فقط شخصیت‌های جدید نیستند که همه را شگفت زده خواهند کرد، لیدی سیف، شخصیت مورد علاقه هواداران، به همراه سه مبارز در کنفرانس مطبوعاتی حضور نداشتند اما احتمال می‌رود برای این فیلم بازگردند. در فیلم ثور: راگنوراک، کریس همسورث برای پنجمین بار در نقش ثور حضور پیدا می‌کند،  تام هیدلستون نیز قرار است در نقش لوکی، برادر ناتنی ثور، حضور پیدا کند، ادریس البا در نقش هایمدال و آنتونی هاپکینز نیذ نقش اودین، حاکم آزگارد بازی می‌کند.

ثور: راگنوراک سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های اختصاصی این شخصیت است و تایکا وایتیتی، کارگردان نامزد اسکار، نیز قرار است آن را کارگردانی کند. کوین فایگی نیز قرار است در کنار لویس دی اسپوزیتو، برد ویندربام، ویکتوریا آلونسو، توماس ام همل و استن لی از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.فیلم  Thor: Ragnarok در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۶ اکران خواهد شد.

دکتر استرنج (Doctor Strange) در تاریخ ۱۴ آبان ۱۳۹۵، محافظین کهکشان ۲ در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه در تاریخ ۱۶ تیر ۱۳۹۶، پلنگ سیاه (Black Panther) در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶، انتقام جویان: جنگ بی نهایت قسمت 1 (Avengers: Infinity War Part 1) در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp) در تاریخ ۱۵ تیر ۱۳۹۷، کاپیتان مارول در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۷، انتقام جویان: جنگ بی نهایت قسمت 2 (Avengers: Infinity War Part 2) در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ و چهار عنوان بدون نام مارول در تاریخ‌های ۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۰ تیر ۱۳۹۹ و ۱۶ آبان ۱۳۹۹ اکران خواهند شد.

قبلاً اعلام کرده بودیم که ثور: راگنوراک قرار است طنز بیشتری را نسبت به فیلم‌های قبلی مجموعه داشته باشد. شما همچنین می‌توانید صحبت‌های کوین فایگی درباره عدم حضور ناتالی پورتمن در این فیلم را در زومجی مطالعه کنید.

منبع: Screenrant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده