نویسنده: نیما فرشین
// دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۴

معرفی بازی موبایل Overkill 3؛ نبردی نفس‌گیر با ربات‌های نافرمان

Overkill 3 یک بازی موبایل توسعه یافته توسط استودیو کرن‌بالز است و وقایع جنگ میان ربات‌ها و انسان‌ها را به تصویر می‌کشد. در ادامه با زومجی همراه باشید تا به معرفی این بازی بپردازیم.

ایده نبرد‌های آخرالزمانی همیشه برای توسعه‌دهندگان بازی‌ها ویدیویی از جذابیت خاصی برخوردار بوده است. حال با توجه به قدرت سخت‌افزاری موبایل‌های امروزی، توسعه‌دهندگان توانسته‌اند پای چنین ایده‌هایی را به گوشی‌های هوشمند نیز باز کنند. Overkill 3 نیز یکی از این بازی‌ها است که با استفاده از جلوه‌های بصری بی‌نظیر، جنگ میان انسان‌ها و ربات‌های نافرمانی را به تصویر می‌کشد که می‌خواهند نسل بشر از روی زمین محو شود. در بازی شما در نقش یکی از سربازهایی ظاهر می‌شوید که باید برای بقای نسل بشر روی زمین تلاش کنید و مانع از قتل عام انسان‌های بی‌گناه توسط ربات‌ها شوید.

overkill 3 (1)

گیمپلی بازی کاملا پیشرفته و دارای نقاط قوت بسیاری است که می‌توان از میان آنها به انواع سلاح‌های قدرتمند قابل ارتقا و محیط‌های بزرگ و نبرد‌های نفس‌گیر اشاره کرد. بازی از گرافیک بی‌نظیری برخوردار است و تمامی نیاز کاربر برای تجربه یک بازی مهیج و جذاب را فراهم می‌کند. گیم‌پلی بازی نیز روند سریع و خشنی دارد و باید با پنهان شدن پشت دیوارها و شلیک به سمت ربات‌ها آن‌ها را از پا درآورید. داستان بازی نیز سازگاری خوبی با گیم‌پلی دارد و کاربر می‌تواند با آن به راحتی ارتباط برقرار کند. می‌توان گفت OverKill 3 تلاش کرده است تا از تمامی قدرت تلفن‌های هوشمند استفاده کند تا هیجان را به صفحه‌های لمسی هدیه کند. این بازی اکشن جذاب برای پلتفرم‌های اندروید، ویندوز فون و iOS طراحی شده است.

دانلود از کافه بازار | دانلود از آیتونز | دانلود از مایکروسافت

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده