نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۳

شایعه: بازی های رایگان ماه ژوئن سرویس ایکس باکس لایو گلد مشخص شدند

به تازگی تصویری توسط یکی از کاربران ایکس‌باکس لایو منتشر شده است که حاوی اطلاعاتی درباره‌ی بازی‌های رایگان ماه آینده در ایکس‌باکس لایو است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با توجه به تصویر منتشر شده پیش از اعلام رسمی مایکروسافت انتظار زیادی از بازی‌های رایگان سرویس Xbox Live Games With Gold در ماه ژوئن می‌رود. طبق این تصویر، بازی‌های Ryse: Son of Rome و بازی Lichdom Battlemage برای کاربران کنسول ایکس‌باکس وان و بازی Red Dead Redemption و بازی Bioshock Infinite برای دارندگان کنسول ایکس‌باکس 360 رایگان خواهد بود و می‌توانند آن‌ها را دریافت کنند.

june-games-with-gold-line-up

تنها عامل نگران کننده در این لیست بازی Bioshock Infinite است که پیش از این برای سرویس Game With Gold رایگان شده بود، بنابراین ما نمی‌توانیم درست یا جعلی بودن این لیست را تایید کنیم. تا به امروز سابقه نداشته که یک بازی خاص در سرویس Games With Gold دوبار رایگان شود.

تاکنون مایکروسافت هیچ واکنشی مبنی بر تکذیب یا تایید این لیست نداشته است، هرچند طی روزهای آینده باید منتظر معرفی لیست رسمی بازی‌های رایگان ماه ژوئن سرویس Game With Gold توسط مایکروسافت باشیم. در صورت درست بودن این تصویر، با توجه به تایید مایکروسافت مبنی بر انتشار بازی‌های رایگان ایکس‌باکس 360 سرویس Games With Gold برای قابلیت  Backward Compatibility باید منتظر اضافه شدن دو بازی محبوب  Red Dead Redemption  و Bioshock Infinite  به جمع مجموعه بازی‌های Backward Compatibility باشیم.

نظر شما درباره بازی‌های احتمالی رایگان این ماه ایکس‌باکس چیست؟

منبع: Gamepur


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده