نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۳

تماشا کنید: صحبت های اصغر فرهادی پس از بردن جایزه بهترین فیلمنامه در جشنواره کن

شب گذشته، مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کن به پایان رسید و سینمای ایران و فیلم فروشنده اصغر فرهادی،‌ برنده دو جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر مرد نقش اول شدند. با زومجی و تماشای سخنان اصغر فرهادی پس از بردن جایزه بهترین فیلمنامه، همراه باشید.

شب گذشته، شب بسیار بزرگی برای سینمای ایران بود زیرا در مراسم جوایز فستیوال کن، فیلم فروشنده، اثر جدید اصغر فرهادی، توانست دو جایزه ببرد. The Salesman (نام انگلیسی فیلم فرهادی)، توانست دو جایزه بهترین فیلمنامه برای اصغر فرهادی و بهترین بازیگر نقش اول برای شهاب حسینی را به ارمغان بیاورد.

اصغر فرهادی، در هنگام دریافت جایزه خود،‌ اعلام کرد با اینکه معمولا فیلم‌های او فیلم‌های شادی نیستند، اما از این مسئله خوشحال است که توانسته با برنده شدن، مردم کشورش را خوشحال کند. وی همچنین در بخشی از صحبت‌های خود، اشاره‌ای به فیلم مکس دیوانه (Mad Max) جورج میلر کرد و آن فیلم را یک فیلم سرگرم کننده نامید.

در ادامه می‌توانید ویدیو کامل صحبت‌های فرهادی در هنگام برنده شدن جایزه بهترین فیلمنامه در جشنواره Cannes 2016 را تماشا کنید:

[alert variation="alert-info"]برای اطلاع از اخبار روز دنیای سینما و بازی‌های ویدیویی، کانال زومجی در تلگرام را دنبال کنید[/alert]

تهیه شده در زومجی


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده