نویسنده: میثم علی حسنی
// دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۲

هفته نامه Dota 2 قسمت ۱۵: از انتشار کتاب The Internationl 6 تا قهرمانی OG در Dream League

هفته نامه دیگری از بازی Dota 2 را با اخبار مهمی مثل انتشار کتاب مخصوص مسابقات The International 6 تا قهرمانی OG در تورنمنت Dream League با هم پیگیری خواهیم کرد. با زومجی همراه باشید.

battel-pass-2016-TI6-Dota-2-Zoomg_1

عرضه Compendium مخصوص مسابقات The International 6

بالاخره بعد از پایان مسابقات Epicenter مسکو که با قهرمانی Liquid به پایان رسید کتاب مخصوص مسابقات TI6 منتشر شد و با خود تعداد زیادی جایزه و آیتم ارزشمند را به همراه آورد. بازگشت سه مسیر ماموریت، باکس‌های Immortal و چندین جایزه وسوسه کننده از دیگر امکانات کتاب این دوره از رقابت هاست که به مدت ۹۰ روز بعد از انتشار قابل دسترسی است. این کتاب در سطح ۵۰ و ۱ به فروش می‌رسد و می توان با خرید پوینت مخصوص به سطح آن‌ها افزود.

OG Dream League 5 champion Dota 2 Zoomg

OG و تکرار قهرمانی در Dream League

تیم OG با درخشش بازیکن محبوب خود یعنی Miracle_jr و شکست مقتدرانه ۳-۰ تیم Na'Vi قهرمانی خود در دوره گذشته تورنمنت Dream League را تکرار کرد تا ۵۰ هزار دلار جایزه فاتح این دوره را از آن خود کند. ۴ تیم No Diggity ،Virtus.Pro ،OG و Na'Vi چهار تیم مرحله نهایی بودند که برای کسب عنوان قهرمانی با هم رقابت کردند.

NEA Dota 2 tournament Zoomg

National Electronic Arena مسابقاتی با حضور تیم های چینی

این تورنمنت که اولین دوره خود را در ورزشگاه معروف و المپیکی چین یعنی Bird Nest در بی جینگ برگزار خواهد کرد با جایزه ۲۰۰ هزار دلاری و حضور تیم‌های مطرح چینی در نظر دارد یک شروع بی نقص را آغاز کند. البته در این تورنمنت بازی‌های CS:GO و Hearthstone نیز مسابقات مختص به خود را خواهند داشت که با حضور بازیکنان حرفه‌ای چینی پیگیری خواهند شد.

تیم های دعوت شده:

China LGD
China CDEC
China Vici Gaming
China EHOME
China Invictus Gaming
China Newbee
China Tongfu
China Newbee.Young

flipsid3 Dota 2 roster Zoomg

Flipsid3 Tactics به Dota 2 باز می گردد

این مجموعه قدرتمند از سال ۲۰۱۳ که تیم خود را منحل کرده و تا به حال در تمام تورنمنت‌های بازی Dota 2 غایب بود، بالاخره توانست با جلب رضایت بازیکنان تیم Rebel تیم Dota 2 خود را دوباره برپا کند. تیم جدید Flipsid3 که بازیکنی معروف چون Vanskor را در ترکیب خود دارد می‌تواند با تلاش مستمر در رقابت‌های مطرح حضور داشته باشد.

Russia Ivan 'VANSKOR' Skorohod
Russia Vadim 'Sedoy' Musorin
Russia Oleg 'tmw' Kolesnichenko
Russia Maksim 'Shachlo' Abramovskikh
Russia Daniil 'MeTTpuM' Gilev

Liquid-Champion-epicenter-moskow-Dota-2-Zoomg

Liquid فاتح مسابقات Epicenter

در چند روز گذشته تمام طرفداران بازی Dota 2 در حال تماشا و پیگیری اخبار رقابت‌هایی جذاب و نفس‌گیر بودند که به لطف برگزاری عالی مسئولان Epicenter ساعت‌های خوشی را برای تماشاچیان خود به ارمغان آوردند. این مسابقات با حضور ۱۰ تیم در کشور روسیه کار خود را آغاز کرد و شاهد عملکردی بی‌نظیر از بعضی تیم‌ها بودیم. در آن سوی ماجرا تیم‌های مطرح Secret و EG بازی‌های ضعیفی از خود نشان دادند هواداران خود را قبل از آغاز The International ۶ بسیار نگران کردند. Newbee که بعد از قهرمانی در TI4 دچار افت شدیدی شده بود با یک نمایش  خیره کننده خود را به گراندفینال این مسابقات رساند اما مغلوب تیم Liquid شد. در حالی که واقعا هر دو تیم تا آخرین لحظه تمام تلاش خود را به کار بردند و نتیجه بازی ۳-۲ به نفع Koruky و همراهانش تمام شد تا جایزه ۲۵۰ هزاردلاری جایگاه را کسب کنند هر چند بدون شک حریف چینی آن‌ها نیز استحقاق قهرمانی را داشت.

new-spirit-Roster-Dota-2-Zoomg

XBOCT و Ghostik به تیم Spirit پیوستند

دو تیم Fantastic Five و Spirit که مدتی است در مسابقات و تورنمنت‌های مطرح عنوان قابل توجه‌ای کسب نکردند بالاخره مجبور به تغییر در ترکیب خود شدند. XBOCT و Ghostik رسما جدایی خود را از F5 اعلام کردند تا در کنار Iceberg، Goblak و Funn1k ترکیب جدید تیم Spirit تشکیل شود.

Ukraine Alexander 'XBOCT' Dashkevich
Ukraine Bogdan 'Iceberg' Vasilenko
Ukraine Andrey 'Ghostik' Kadyk
Ukraine Gleb 'Funn1k' Lipatnikov
Ukraine Artur 'Goblak' Kostenko

SLiLeagueS2-Dota-2-Zoomg

مرحله مقدماتی فصل دوم تورنمنت StarLadder i-League Star Series کار خود را آغاز کرد

بعد از قهرمانی تیم Alliance در فصل اول این سری مسابقات و با وقفه‌ای چند هفته‌ای شاهد آغاز مرحله مقدماتی دوره جدید این مسابقات هستیم. اینبار ۳۰۰ هزار دلار جایزه در انتظار هشت تیم راه یافته خواهد بود و مکان برگزاری رقابت فعلا آمریکای شمالی اعلام شده است. ۳ تیم به صورت مستقیم و ۵ تیم از مرحله مقدماتی راهی این تورنمنت خواهند شد.

coL-2016-new-logo-Dota-2-Zoomg

compLexity Gaming از لوگو جدید تیم خود رونمایی کرد

بعد از عملکرد مطلوب چند ماه اخیر compLexity بالاخره این مجموعه آمریکایی با تغییر لوگو رسمی خود نوید یک شروع قوی و آینده‌ای روشن را می‌دهد. برای تغییر لوگو مسئولان این تیم یک جایزه ۱۰۰۰ دلاری را در نظر گرفتند و در پایان این طرح زیبا به عنوان برنده اعلام شد. compLexity که توانست در مسابقات Epicenter جایگاه سوم را کسب کند، به صورت مستقیم به مسابقات Major مانیل دعوت شد و کماکن جز بهترین تیم‌های منطقه آمریکا است.

eleveN-leave-EHOME-Dota-2-Zoomg

eLeVeN برای مدتی از ترکیب EHOME جدا شد

eLeVeN به خاطر مشکلات شخصی تصمیم گرفت تا بعد از مسابقات TI6 از ترکیب EHOME جدا شود و کمی استراحت کند. بدین ترتیب این مجموعه چینی شانس دعوت مستقیم به مسابقات اینترنشنال امسال را از دست خواهد داد و باید به فکر جایگزینی دیگری برای پست Offlane خود باشد.

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده