نویسنده: deleted account
// یکشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۳

الکترونیک آرتز: بایووِر در حال کار بر روی یک بازی اکشن است

در جریان برگزاری جلسه توجیهی سرمایه‌گذارانِ کمپانی الکترونیک آرتز، این کمپانی گفت که توسعه‌دهنده بازی‌هایِ نقش آفرینی همچون Mass Effect و Dragon Age، یعنی کمپانی بایوور، در نظر دارد پا را فراتر از بازی‌های نقش آفرینی بگذارد. با زومجی همراه باشید.

بایوور بیشتر به خاطر ساخت بازی‌های نقش آفرینی جذاب و عالی همچون Mass Effect و Dragon Age نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و حال به تازگی طبق ادعای کمپانی الکترونیک آرتز، بایوور در حال کار بر روی یک بازی سبک اشکن است.

در بخشی از لیستی که کمپانی الکترونیک آرتز در جریان جلسه توجیهی سرمایه‌گذاران در روزِ ۱۸ می (۳۰ اردیبهشت) منتشر کرد، دیده می‌شود که قرار است بایوور، بخشِ بازی‌های اکشن الکترونیک آرتز را پربارتر کند. بلِیک یورنگسن، رئیس امور مالی کمپانی الکترونیک آرتز، با تاکید بر گفته‌های گذشته خود، گفت که ژانر اکشن ژانری سودمند است.

علاوه بر بازی Mass Effect: Andromeda، بایوور هم‌اکنون در حال کار بر روی یک بازی جدیدِ معرفی نشده است که اگر این بازی یک بازی سبک اکشن باشد، می‌تواند ادعای الکرتونیک آرتز را تایید کند. به علاوه، گمانه‌زنی‌های دیگری هم وجود دارد که بر طبق آن‌ها قرار است بایوور با انتشار بسته‌های الحاقی متعدد، بازی Mass Effect: Andromeda را بسیار گسترس دهد و کم‌کم آن را از سبک نقش آفرینی جدا کند و به سمت سبک اکشن ببرد.

علاوه بر بایوور، توسعه‌دهنده دیگری به نام Motive Studios در «بخش بازی‌های اکشن» لیست ارائه شده توسط الکترونیک آرتز دیده می شود؛ لازم به ذکر است که استودیو موتیو بر روی استودیو توسعه دهنده Dead Space (یعنی ویزرال گیمز) نظارت مستقیم دارد. Motive Studios توسط جید ریموند، خالق سری Assassin's Creed، رهبری می‌شود. از طرفی دیگر چندی پیش اعلام شد که ریسپاون اینترتینمنت، توسعه دهنده بازی ‌Titanfall، در حال کار بر روی یک بازی در سبک اشکن - ماجراجویی سوم شخص است که وقایع آن در دنیای Star Wars به وقوع خواهد پیوست.

علاوه بر این‌ها، در جریان این جلسه توجیهی یورنگسن گفت که یک بازی اکشن موفق می‌تواند تا ۴۰۰ میلیون دلار افزایش درآمد برای سازنده‌اش داشته باشد و حتی در هنگام عرضه بازی‌های متعدد به بازار، این روند را حفظ کند.

در کمتر از سه هفته دیگر نمایشگاه E3 2016 آغاز می‌شود و اگر قرار باشد الکترونیک آرتز هرگونه اطلاعیه‌ای درمورد بازی‌های آینده خود بدهد، قطعا مربوط به این نمایشگاه خواهد بود و در این نمایشگاه است که اخبار مطمئن منتشر خواهند شد.

در اکتبر سال گذشته بود که الکترونیک آرتز اعلام کرد قرار است بازی‌هایی با حال و هوای Grand Theft Auto و Assassin's Creed بسازد. اقدامی که هرچند دور از انتظار به نظر می‌رسد اما نباید ساده از کنار آن گذشت. دو ماه بعد از آن خبر، یورنگسن اطلاعات جدیدی نیز از آن پروژه منتشر کرد که مدتی بعد از آن، جید ریموند آن‌ها را تایید کرد. یورنگسن در آن زمان گفته بود:

ما تاکنون پروژه‌ای در بزرگترین سبک بازی‌های ویدیویی (سبک اکشن) نداشته‌ایم. این پروژه‌ها را می‌توانیم به چیزهایی همچون: «بازی‌هایی با استایلِ Assassin's Creed»، «بازی‌های جهان باز» و «بازی‌های تک‌نفره» نسبت دهیم. بازی‌های مذکور، چیزهایی هستند که تاکنون بر روی آن‌ها کار نکرده‌ایم. ما اخیرا  جید ریموند، خالق مجموعه Assassin's Creed کمپانی یوبیسافت را در تیممان استخدام کرده‌ایم. او قرار است در استودیوی جدید ما در مونترال، برای ما یک بازی سبک اشکن بسازد. بنابراین [ما] هیجان زیادی درمورد بازی‌های اکشن [داریم.]

نظر شما در این‌مورد چیست؟!

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده