// یکشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۲

برنامه های کمپانی اسکوئر انیکس در نمایشگاه E3 2016

کمتر از یک ماه تا برگزاری نمایشگاه E3، بزرگترین و مهم‌ترین رویداد صنعت بازی‌های ویدیویی باقی مانده است و زمان و تاریخ برگزاری کنفرانس کمپانی‌های حاضر در این نمایشگاه برنامه‌های خود را اعلام کرده‌اند. حال کمپانی اسکوئر انیکس لیست برنامه‌های خود را منتشر کرده است.

نمایشگاه سرگرمی‌های الکترونیک (Electronic Entertainment Expo) که به اختصار ای تری (E3) خوانده می‌شود، برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ برگزار شد. بیست و دومین دوره این نمایشگاه که به همت انجمن سرگرمی‌های نرم‌افزاری (ESA) در مرکز همایش‌های شهر لس آنجلس، ایالت کالیفرنیا برگزار می‌شود، از تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۶ (۲۵ خرداد ۱۳۹۵) به مدت دو روز برپا خواهد شد. به دلیل اهمیت بالای نمایشگاه E3 در بین طرفداران و فعالان حوزه بازی‌های ویدیویی، کمپانی‌های فعال در این صنعت برنامه‌های مختلف و مهمی را برای این نمایشگاه در نظر می‌گیرند. پس از اعلام زمان و ساعت برگزاری کنفرانس کمپانی‌های یوبی‌سافت، مایکروسافت و سونی، حال نوبت کمپانی اسکوئر انیکس است که از برنامه‌های خود در این نمایشگاه رونمایی کند.

برنامه Square Enix Presents

در ابتدای امر کمپانی اسکوئر انیکس در قالب برنامه زنده Square Enix Presents به معرفی و تبادل نظر در مورد محصولات و محتواهای جدید خود که در نمایشگاه ای۳ معرفی شده‌اند، خواهد پرداخت. علاوه بر این، جدیدترین اخبار کمپانی اسکوئر انیکس، تحلیل بازی‌های معرفی شده، مصاحبه با بازی‌سازان و دموهای اختصاصی نیز جزئی از برنامه «اسکوئر انیکس تقدیم می‌کند» هستند. کمپانی اسکوئر انیکس قصد دارد در این برنامه از اعضای جدید و کهنه‌کار و در عین حال مهم و تاثیرگذار این کمپانی استفاده کند. حاضرین در غرفه کمپانی اسکوئر انیکس در نمایشگاه E3 می‌توانند برنامه «اسکوئر انیکس تقدیم می‌کند» را به صورت زنده مشاهده کنند و علاقه‌مندانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند، می‌توانند از طریق کانال اسکوئر انیکس در وب‌سایت توییچ و کانال «اسکوئر انیکس تقدیم می‌کند» بر روی یوتیوب به تماشای این برنامه زنده بپردازند.

علاوه بر تماشای برنامه زنده «اسکوئر انیکس تقدیم می‌کند»، افراد حاضر در غرفه اسکوئر انیکس می‌توانند برای اولین بار نسخه پیش‌نمایش برخی از بازی‌های جدید این کمپانی را تجربه کنند:

Deus Ex

Deus Ex: Mankind Divided

بازی Deus Ex: Mankind Divided که دنباله‌ای بر بازی تحسین‌شده Deus Ex: Human Revolution است، توانسته است با بهره‌گیری از سیستم «انتخاب و عاقبت» سری Deus Ex و المان‌های سبک نقش‌آفرینی، تجربه‌ای خاطره‌انگیز و بی‌مانند را رقم بزند. بازیکنان باری دیگر کنترل آدام جنسن، که اکنون ماموری باتجربه است، و سلاح‌های قابل شخصی‌سازی و توانایی‌های فراانسانی او را به عهده می‌گیرند. در حالی که حتی زمان هم با آدام دشمن است، او باید تصمیم درست را بگیرد و در کنار افرادی که به آن‌ها اعتماد دارد، بحرانی جهانی را رفع کند.

وب‌سایت رسمی بازی

صفحه فیسبوک بازی

صفحه توییتر بازی

صفحه اینستاگرام بازی

بازی هیتمن

Hitman

سومین قسمت از جدیدترین بازی Hitman که به صورت اپیزودهای هفت‌گانه عرضه می‌شود، در نمایشگاه ای۳ امسال قابل بازی خواهد بود. پیش از این بازی Hitman وارد شهرهای پاریس و ساپینزا شده است و سوال اینجا است که این بار مامور ۴۷ قصد دارد کدامیک از شهرهای جهان را با دنیای قاتلین آشنا کند. بازی Hitman که ششمین بازی سری هیتمن محسوب می‌شود، اوج داستانی است که سرآغاز آن بیش از ۱۷ سال پیش توسط آی‌او-اینتراکتیو رقم خورده است. این بازی براساس بازی‌های موفق و تحسین‌شده‌ای مانند Silent Assassin، Blood Money و Hitman: Absolution ساخته شده است.

وب‌سایت رسمی بازی

صفحه فیسبوک بازی

صفحه توییتر بازی

صفحه اینستاگرام بازی

Just-Cause-3 cover

Just Cause 3

جدیدترین بسته الحاقی بازی Just Cause 3 که با نام Land Mech Assault شناخته می‌شود، در بیست و دومین دوره نمایشگاه ای۳ قابل بازی خواهد بود. پیش از این بسته الحاقی Sky Fortress درهای آسمان را برای ریکو رودریگز گشوده بود و ارتقاهای متعددی را به لباس پرواز او اضافه کرده بود. در جدیدترین بسته الحاقی این بازی محوریت حوادث به زمین بازگشته است و ریکو می‌تواند از طیف وسیعی از سلاح‌های متنوع استفاده کند. کشور مدیچی تحت کنترل دیکتاتوری اداره می‌شود که برای قدرت بیشتر عطش پایان‌ناپذیر دارد. ریکو رودریگز وظیفه دارد ژنرال دی راولو را از راس قدرت به پایین کشیده و مردم را از زیر ظلم او رها کند. وجود ویژگی‌هایی مانند ۴۰۰ مایل مربع محیط، آزادی بی‌حد و حصر در آسمان و زمین و طیف وسیعی از ماشین‌ها، وسایل و سلاح‌ها، Just Cause 3 را به یکی از برترین بازی‌های امسال تبدیل کرده است.

وب‌سایت رسمی بازی

صفحه فیسبوک بازی

صفحه توییتر بازی

صفحه اینستاگرام بازی

-star-ocean-5

Star Ocean: Integrity and Faithlessness

علاقه‌مندان به سری حماسی و علمی‌ - تخیلی Star Ocean می‌توانند پنجمین بازی این سری یعنی Star Ocean: Integrity and Faithlessness را پیش از عرضه در تاریخ ۲۸ ژوئن (۸ تیر) در نمایشگاه ای۳ امسال تجربه کنند. این بازی که حاصل همکاری استودیو ترای-ایس و آکیرا یاسودا، طراح شخصیت مشهور است، با ترکیب گیم‌پلی منحصربفرد و کات‌سین‌های پویا نوع جدیدی از غنای روایت داستانی در صنعت بازی‌های ویدیویی را ارائه خواهد داد.

وب‌سایت رسمی بازی

صفحه فیسبوک بازی

صفحه توییتر بازی

بازی نقش آفرینی I Am Setsuna

I Am Setsuna

بازی I Am Setsuna به عنوان اولین محصول استودیو توکیو آرپی‌جی فکتوری پیش از عرضه در آمریکای شمالی و اروپا در نمایشگاه ای۳ امسال قابل بازی خواهد بود. استودیو توکیو آرپی‌جی فکتوری در سال ۲۰۱۴ و با هدف ارائه بازی‌هایی در سبک نقش‌آفرینی ژاپنی تاسیس شده و در حدود سه ماه پیش اولین محصول این استودیو یعنی I Am Setsuna در ژاپن بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا عرضه شده است و نسخه انگلیسی این بازی دو ماه دیگر در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. استودیو توکیو آرپی‌جی فکتوری یک آرمان دارد که ترکیب روح بازی‌های نقش‌آفرینی‌ کلاسیک ژاپنی با تکنولوژ‌ی‌های روز و بازآفرینی این سبک از بازی‌ها بر روی سخت‌افزارهای فعلی است. بازی I Am Setsuna را می‌توان الهام‌گیری درست و به‌جا از ویژگی‌های دوران طلایی نقش‌آفرینی‌های ژاپنی، نحوه روایت داستان، خلاقیت و غنای جلوه‌های بصری توصیف کرد.

وب‌سایت رسمی

کمپانی اسکوئر انیکس با بهره‌گیری از سیستم جمع‌آوری سرمایه‌های عمومی خود که مجموعه اسکوئر انیکس کالکتیو (Square Enix Collective) نام گرفته، توانسته است به بازی‌سازان در جهت ارائه محصولات خلاقانه یاری برساند. نسخه پیش‌نمایش دو بازی از این مجموعه در نمایشگاه E3 امسال قابل بازی خواهد بود:

بازی the turing test

The Turing Test

بازی The Turing Test محصول جدید استودیو بالک‌هد اینتراکتیو، سازنده بازی Pneuma: Breath of Life در سبک پازل اول شخص است. این بازی به بررسی پدیده آگاهی می‌پردازد و معنای بصیرت انسانی را به چالش می‌کشد. بازی The Turing Test کنترل شخصیت آوا تورینگ، از مهندسان آژانس بین المللی فضایی و پیش‌روی در داستانی مبتنی بر درون‌‌نگری و اخلاقیات را به عهده شما می‌گذارد. اما بازی به همین‌جا ختم نمی‌شود و شما باید رازهای پنهان قمر اروپا را کشف کنید. پازل‌های بازی The Turing Test مستلزم تعامل انسانی و تفکری روش‌مند و منطقی هستند و به شکلی طراحی شده‌اند که تنها انسان قادر به حل کردن آن‌ها است. در داستانی که براساس نیازهای ذاتی انسان مانند کنجکاوی، مخافظت و بقا به تکامل رسیده است، بازیکن به لایه‌های زیرین هسته یخی قمر اروپا ورود کرده و پا را فراتر از مرزهای بین ماشین و انسان خواهد گذاشت.

در بازی The Turing Test دلایل احداث مرکز تحقیقاتی در قمر اروپا توسط آژانس بین المللی فضایی را بررسی خواهید کرد. دستگاه حامل انرژی (EMT) که امکان استخراج برق از اشیا و القا آن به شئ دیگری را فراهم می‌کند، نقش مهمی را در حل پازل‌ها ایفا خواهد کرد. با ارتقا این دستگاه می‌توانید کنترل ماشین‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را بدست بگیرید، سازه‌های غول‌پیکر را دست‌کاری کنید و پازل‌های دشوار را حل کنید. تمامی این موارد در لابه‌لای داستانی چندلایه و با محوریت تلاش‌های انسان در جهت بدست گرفتن کنترل نهفته شده‌اند. The Turing Test از آن دسته بازی‌هایی است تنها از طریق مدیوم تعاملی قابل تجربه است. با تجربه The Turing Test شخص بازیکن بهای حقیقی حفظ اخلاقیات را خواهد آموخت.

وب‌سایت رسمی

بازی Black The Fall

Black The Fall

بازی Black The Fall در پادآرمان‌شهری کومونیستی جریان دارد که فضایی اتمسفریک را ارائه می‌دهد. در این بازی در قالب شخصیت بلک قرار خواهید گرفت. وی که کارگری مطیع است، فرصتی بدست می‌آورد تا در راه سرنگونی رژیم دیکتاتور پیش‌قدم باشد، اما مسیر آزادی پر شده است از پازل‌ها، موانع و ناملایمات. اختلال در عملکرد درب، فرصتی را فراهم می‌کند که بدون شک آینده را تغییر خواهد داد. اکنون که از بند رها شده‌اید برای زنده ماندن چه خواهید کرد؟

وب‌سایت رسمی بازی

کمپانی اسکوئر انیکس علاوه بر موارد معرفی شده، برنامه‌های دیگری از جمله خبرهای تازه‌ای از Tomb Raider و جزئیات بازی‌های جدیدی که اعضای این کمپانی مشغول به ساخت آن‌ها هستند نیز برای نمایشگاه ای۳ امسال دارد که بزودی منتشر خواهند شد. در پایان می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه‌ها و کانال‌های کمپانی اسکوئر انیکس در شبکه‌های اجتماعی مختلف مراجعه کنید:

صفحه فیسبوک

صفحه توییتر

صفحه اینستاگرام

نظر شما راجع به برنامه‌های کمپانی اسکوئر انیکس در نمایشگاه E3 2016 چیست؟ نظرات خود را با ما در زومجی در میان بگذارید.

منبع: Square Enix Blog


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده