// شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۲

خدمات EA Access به مدت ۱۰ روز رایگان می شود

با توجه به پیام ارسال شده برروی توئیتر وب‌سایت چیپ‌گیمز، خدمات EA Access احتمالا برای تمامی مشترکین ایکس‌باکس لایو گُلد (Xbox Live Gold) به مدت ۱۰ روز در ماه ژوئن رایگان خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

وب‌سایت چیپ‌گیمز با استناد به پیام دریافتی از الکترونیک آرتز، از احتمال رایگان شدن خدمات EA Access در جریان رویداد E3 2016 خبر داده است:

آیا می‌خواهید EA Access را با دوستانی که قادر به حضور در EA Play نیستند، به اشتراک بگذارید؟ همه اعضای گُلد ایکس‌باکس لایو  می‌توانند از ۲۳ خرداد تا ۲ تیر (۱۲ تا ۲۲ ژوئن) به صورت رایگان از این خدمات استفاده کنند. تنها کاری که باید انجام دهید دانلود اپلیکیشن EA Access روی ایکس‌باکس و شروع به کار با برنامه است.

با توجه به جمله‌بندی پیام، به نظر می‌رسد این پیام برای حاضران در رویداد قبل از E3 شرکت الکترونیک آرتز، در نظر گرفته شده است. طبق اعلام الکترونیک آرتز، این شرکت در رویداد E3 2016 غرفه و کنفرانس رسمی نخواهد داشت. هرچند الکترونیک آرتز میزبان رویداد EA Play در لندن و لس‌آنجلس خواهد بود.

رویداد EA Play  شامل یک کنفرانس مطبوعاتی، دمو‌های گیم‌پلی برای رسانه‌ها و فرصتی برای عموم بازدیدکنندگان جهت تجربه آخرین ساخته‌های الکترونیک آرتز می‌شود. الکترونیک آرتز اخیراً جزئیات کاملی را از رویداد‌ EA Play منتشر کرده است.

علی‌رغم ارائه رایگان بلیط‌ها، به دلیل محدودیت فضا‌ علاقمندان جهت حضور در EA Play باید اقدام به رزرو بلیط کنند. اگر در لندن و لس‌آنجلس زندگی می‌کنید و از قضا علاقمند به حضور در رویداد الکترونیک آرتز هستید، می‌توانید با ثبت ایمیل خود در وب‌سایت EA Play اطلاعات بیشتری کسب کنید.

الکترونیک آرتز تاکنون حضور بازی Titanfall 2 را در این رویداد تائید کرده است،‌ هرچند مشخص نیست که آیا دموی بازی در EA Play جهت بازی ارائه می‌شود یا خیر. Titanfall 2 برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. شما می‌توانید اولین ویدیوی Titanfall 2 را در زومجی تماشا کنید.

خدمات EA Access اکنون تنها از طریق ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد. این در حالی است که دارندگان رایانه‌های شخصی نیز قادر به استفاده از خدماتی مشابه با نام Origin Access هستند. علاقمندان جهت بهره‌مندی از تخفیف‌های ویژه برای محتوای الکترونیک آرتز و همچنین لیستی از بازی‌های رایگان EA Access، باید با پرداخت ماهیانه ۵ دلار یا سالیانه ۳۰ دلار، اشتراک لازم را خریداری کنند. علاوه بر این، الکترونیک آرتز امکان تجربه‌ی بازی‌های این شرکت را ۵ روز زودتر از سایر بازیکنان برای مشترکین فراهم می‌کند.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده