// شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۳

تماشا کنید: بازی Dark Souls 3 با دوربین اول شخص

زولی‌دِویچ، یکی از سازندگان ماد، با ساخت مادِ جدیدی برای بازی Dark Souls 3، امکان تبدیل دوربین بازی را از سوم‌شخص به اول‌شخص مانند بازی Skyrim فراهم کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

آیا علاقه‌ای به تجربه بازی Dark Souls 3 با دید اول شخص دارید؟‌ اکنون یکی از کاربران یوتیوب با نام Iron Pineapple با انتشار ویدیویی تصاویری جالب را از یک ماد برای تبدیل دوربین بازی Dark Souls 3 به اول شخص منتشر کرده است.

ظاهرا ماد طراحی شده به خوبی کار می‌کند، هرچند نبود بازوهای شخصیت اصلی داستان حسی مشابه تجربه یک بازی VR را با هدست واقعیت مجازی می‌دهد. شما می‌توانید ویدیوی منتشر شده توسط این کاربر یوتیوب را از پایین تماشا و دانلود کنید:

|

تیراندازی با Crossbow مشابه با بازی‌های تیراندازی اول شخص کار می‌کند و Iron Pineapple در مبارزه‌ها چه در حالت PVP و چه در حالت تک‌نفره قادر به از میان بردن دشمنان خود بوده است. در حالی که دوربین دو چشمی بازی به نظر نمی‌رسد دیگر کمک شایانی به بازیکنان کند.

با توجه به اتمسفر حاکم بر دارک سولز 3 و امکان حمله‌ دشمنان از پشت، به شخصه علاقه‌ای به استفاده از این ماد ندارم. هرچند در صورتی که به دنبال چالشی جدید در بازی می‌گردید، تبدیل دوربین به اول شخص و عدم آگاهی از اطراف می‌تواند گزینه‌ مناسبی باشد.

با این توضیح مهم که استفاده از این ماد می‌تواند باعث ممنوعیت (بن) حساب کاربری یا مشکلاتی برای دیتای بازی شود؛ از طریق این وب‌سایت می‌توانید اقدام به دانلود این ماد کنید.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده