// شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۴

صداپیشه نیتن دریک برای حضور در Uncharted 5 آماده است

مدت زیادی از عرضه بازی Uncharted 4، آخرین تجربه نولان نورث به عنوان صداپیشه شخصیت نیتن دریک زیر نظر استودیو ناتی داگ نمی‌گذرد. حال این هنرمند اعلام کرده که برای تکرار این نقش در بازی بعدی سری آنچارتد آماده است. با زومجی همراه باشید.

استودیو ناتی داگ با عرضه Uncharted 4: A Thief's End، چهارمین بازی از سری مشهور آنچارتد توانست بیش از پیش توانایی‌ها و نبوغ خود را به رخ کشیده و برای چندمین بار لقب «یکی از پیشرو‌ترین استودیوهای بازی‌سازی» را دریافت کند. ویژگی منحصربفرد و نقطه قوت بازی آنچارتد 4 روایت داستانی بدیع و هیجان‌انگیز است که نمونه آن به ندرت در صنعت بازی‌های ویدیویی مشاهده شده است. اما در این بین نباید از نقش صداپیشگان و بازیگرانی مانند نولان نورث (نیتن دریک)، تروی بیکر (سم دریک) و امیلی رز (النا فیشر) چشم‌پوشی کرد. حال نولان نورث اعلام کرده است که برای هفتمین نقش‌آفرینی خود در قالب شخصیت نیتن دریک آماده است.

نولان نورث در مصاحبه با وب‌سایت ولچر به این نکته اذعان کرده است که بازگشت او به عنوان شخصیت نیتن دریک در بازی Uncharted 5 امری محتمل است:

ادامه سری آنچارتد و ساخت بازی‌های دیگری از این مجموعه توسط استودیویی به جز ناتی داگ، به میزان فروش آنچارتد 4 بستگی دارد و بدون شک من بازخواهم گشت.

لازم به ذکر است که کمپانی سونی مالکیت حقوقی و معنوی سری آنچارتد را در اختیار دارد و بنا بر موفقیت‌ها و استقبال گرم صورت گرفته از بازی آنچارتد 4 توسط طرفداران، ساخته شدن ادامه این سری توسط استودیویی به غیر از ناتی‌داگ، بسیار محتمل است. پیش از این نیز سونی با همکاری استودیو سونی بند نسخه‌ای از سری آنچارتد را تحت عنوان Golden Abyss بر روی پلی‌استیشن ویتا عرضه کرده بود.

منبع: Attack of the Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده