نویسنده: محسن بیگی نیا
// شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

نسخه Limited Edition بازی Gran Turismo Sport معرفی شد

ساعاتی پیش سونی رسماً تاریخ عرضه‌ بازی Gran Turismo Sport را اعلام کرد. این بازی در زمان عرضه یک نسخه‎‌ی محدود نیز خواهد داشت و فروشگاه‌های مختلف نیز در صورت پیش خرید این بازی جوایز مخصوصی را به خریداران ارائه خواهند داد.

بازی گرن توریسمو اسپورت، ساخته‌ی جدید پولیفنی دیجیتال «Polyphony Digital»، در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) عرضه خواهد شد و اگر شما از همین الان اطمینان دارید که می‌خواهید این بازی را در  روز عرضه بازی کنید، پس بدانید یکسری جوایز ویژه پیش خرید بازی از خرده فروشی‌های مختلف وجود دارند که می‌توانید از آنها استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید نسخه‌ی Limited Edition را نیز تهیه کنید که محتوایی با ارزش بیش از ۱۳۰ دلار را در بر دارد.

نسخه‌ی محدود بازی به قیمت ۶۹/۹۹ دلار عرضه می‌شود و دارای هشت ماشین، ۱ میلیون دلار پول داخل بازی،  یک بسته از برچسب‌های تزئینی، ۳۰ آواتار با مضمون بازی، یک کلاه ایمنی برای پروفایل رانندگی شما و یک قاب فلزی برای نگه داری بازی خواهد بود.

gran turismo sport-5

هر کس که بازی Gran Turismo Sport را پیش خرید کند به بسته‌ی حاوی سه ماشین Mustang Group B Rally Car ،Toyota FT-1 Vision GT Group 3 و Peugeot 908 HDi FAP LMP1 دسترسی زودهنگام خواهد داشت. یکسری جوایز مخصوص به خرده فروش‌ها نیز وجود دارند که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

جوایز پیش خرید بازی از فروشگاه گیم استاپ:

  • دسترسی زود هنگام به دو ماشین اضافه:
    • Chevrolet Corvette Group 3
    • Nissan NISMO GT-R GT3 N24

جوایز پیش خرید بازی از پلی‌استیشن استور:

  • آواتارهای پلی استیشن 4 با زمینه Gran Turismo
  • زمینه‌ی متحرک Gran Turismo Sport
  • مبلغ ۵۰۰ هزار دلار داخل بازی

جوایز پیش خرید از آمازون:

  • مبلغ ۵۰۰ هزار دلار داخل بازی

در صورت رونمایی فروشگاه‌های دیگر از جوایز پیش خرید خودشان، این خبر بروز رسانی خواهد شد.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده