// جمعه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۸

تاریخ عرضه نسخه کنسولی Prison Architect مشخص شد

آیا تا به حال علاقه‌ای به ساخت زندانی مختص به خود در بازی ویدیوی داشته‌اید؟ دابل ایلِون اکنون خبر از انتشار بازی Prison Architect برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

ساخت زندانِ مختص به خود چیزی نیست که هرروزه در بازی‌های مختلف شاهد آن باشیم. اکنون دابل ایلِون ناشر Prison Architect، خبر از انتشار این بازی برروی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان در تاریخ ۲۸ ژوئن (۸ تیر) با قیمت ۲۹/۹۹ دلار داده است. Prison Architect نخستین بار در اکتبر سال ۲۰۱۵ به صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی منتشر شده بود. با این حال، سازندگان در دی ماه سال گذشته از انتشار این بازی شبیه‌ساز زندان برای کنسول‌ها خبر داده بودند.

در بازی Prison Architect، بازیکنان با ساخت و مدیریت زندان مختص به خود باید بالاترین درجات امنیتی را برای مراقبت از خطرناک‌ترین زندانیان در نظر بگیرند. علاوه بر این، نسخه‌ی کنسولی بازی نیز دارای خط داستانی تمام عیاری برای گره گشایی از داستانی با مضموم حسادت، شکست، قتل، اختلاس، دروغ، خانواده و خیانت خواهد بود.

نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی به همراه باندلی برای افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند، عرضه خواهد شد. این باندل دارای بسته‌الحاقی  All Day and a Night شامل محتوایی مانند هشت زندانبان جدید، نقشه‌های زندان و طرح‌ها یا توطئه‌هایی برای ایجاد تنوع در مدیریت شما در زندان است. All Day and a Night با قیمتی معادل ۱۰ دلار به صورت جداگانه نیز به فروش خواهد رسید.

طبق گفته‌ی سازندگان، اعضای Xbox Game Preview از هم‌اکنون قادر به انجام Prison Architect برروی کنسول ایکس‌باکس وان هستند. این بازیکنان همچنین در هنگام عرضه Prison Architect بسته‌‌الحاقی All Day and a Night را دریافت خواهند کرد.

منبع: DualShockers و Double11


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده