نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۳

مدیر ارشد بخش نوآوری الکترونیک آرتز از این کمپانی جدا شد

ریچارد هیلمن، مدیر ارشد بخش نوآوری و یکی از تاثیرگذارترین شخصیت‌های الکترونیک آرتز، ظاهرا این کمپانی را ترک کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بنا به گزارش‌ها، ریچارد هیلمن، مدیر ارشد بخش نوآوری الکترونیک آرتز، این کمپانی را پس از ۳۰ سال ترک کرده است. با توجه به گزارش پالی‌گان، هیلمن که در شکل‌گیری مجموعه بازی‌های ورزشی مانند Madden و NHL کمک کرده است، دیگر در این کمپانی حضور ندارد.

با توجه به اطلاعاتی که از پروفایل هیلمن در لینکداین منتشر شده است، وی تا پایان ماه می الکترونیک آرتز را ترک خواهد کرد. شغل فعلی وی مدیریت کمپانی Rattlesnake Electric Sport ثبت شده است که یک تیم ریسینگ و توسعه Ekart است.

داستان هیلمن در EA یکی از الهام بخش‌ترین داستان‌ها است. او کار خود را به عنوان متخصص پشتیبان در سال ۱۹۸۳ آغاز کرد و در سال ۲۰۰۲ به عنوان نائب رییس بخش تولید انتخاب شد. در طول این سال‌ها وی نقش محوری در شکل گرفتن و رشد بازی‌هایی مانند Madden، NHL و Tiger Woods Golf داشت. پس از آن وی به آموزش بازیسازان و تهیه کنندگان الکترونیک آرتز پرداخت تا اینکه در سال ۲۰۰۸ به عنوان مدیر بخش نوآوری انتخاب شد.

هنوز هیچ صحبتی در مورد اینکه چرا هیلمن EA را ترک کرده است یا وی چه برنامه‌ای برای آینده خواهد داشت عنوان نشده است.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده