نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۳

کارگردان Iron Man 3: مارول شخصیت منفی فیلم را از زن به مرد تغییر داد

کارگران مرد آهنی ۳ (Iron Man 3) می‌گوید تصمیم داشت شخصیت منفی اصلی فیلم یک زن باشد، اما مارول تصمیم گرفت این شخصیت را به مرد تغییر دهد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در مصاحبه با سایت Uproxx، شین بلک، کارگردان Iron Man 3، اعلام کرد پس از آنکه آنها مشغول نوشتن متن اولیه فیلمنامه بودند، مدیران مارول (که البته این قضیه شامل کوین فیگ، رئیس مارول استودیو، نمی‌شود) پس از مشورت با افراد مختلف، به این نتیجه رسیدند  که شخصیت منفی فیلم را از یک زن به مرد تغییر بدهند. چرا که بخاطر مونث بودن این شخصیت، احتمالا اسباب بازی ساخته شده بر اساس وی با فروش کمی روبرو می‌شد:

در پیش نویس ابتدایی فیلم‌نامه، کیلیان اساسا زن بود، اما آنها گفتند یک کیلیان زن را نمی‌خواهند، بلکه آنها می‌خواستند کیلیان مرد باشد. من این ایده را دوست داشتم، مثل سریال Remington Steele که شما فکر میکنید همه کاره یک مرد است و در نهایت متوجه می‌شوید که یک زن باعث تمام ماجرا است. اما به هر حال مارول شدیدا مخالف حضور شخصیت منفی مونث در فیلم بود.

بلک افزود کسانی که امروزه به جهان سینمایی مارول به عنوان نویسنده و کارگردان وارد می‌شوند، دیگر مشکل مشابهی ندارند. با این حال، او قاطعانه می‌گوید فیگ تنها شخص در مارول است که آنچه افراد خلاق تیم انجام می‌دهند را درک می‌کند و اغلب تنها کسی است که از آنها حمایت می‌کند.

بلک همچنین در مورد اینکه آیا او برای مرد آهنی ۴ بازخواهد گشت یا خیر، گفت که به نظر وی داونی جونیور تمایل دارد مل گیبسون کارگردان قسمت جدید باشد. بلک گفت:

مل برای بسیاری  از مردم، از جمله من فردی فوق العاده است.

فیلم جدید شین بلک به نام The Nice Guys، با بازی راسل کرو و رایان گاسلینگ روز ۲۰ می (۳۱ اردیبهشت) اکران خواهد شد.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده