نویسنده: میثم علی حسنی
// دوشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۳

مسابقات دوتا: تورنمنت Weplay League با قهرمانی MVP.Phoenix به کار خود پایان داد

سومین فصل سری مسابقات Weplay League بازی Dota 2 با قهرمانی MVP.Phoenix به پایان رسید تا برای دومین بار این تیم یک تورنمنت بزرگ را بعد از پایان Major شانگهای فتح کند. برای اطلاع از جزئیات این مسابقات با زومجی همراه باشید.

سومین دوره مسابقات Weplay League در حالی کار خود را آغاز کرد که تیم Liquid به خاطر مشکل یکی از بازیکنان خود مجبور به کناره‌گیری از این رقابت‌ها شد تا مجموعه Empire جایگزین آن‌ها شوند. در روز اول، مسابقات مرحله گروهی پیگیری شد که نتایج زیر را در برداشت:

G1-&-2-Weplay-League-Dota-2-Zoomg

در ادامه با آغاز مرحله حذفی تیم‌ها جدی‌تر به مصاف حریفان خود می‌رفتند و بعد از ۲ روز رقابت نتایج زیر به دست آمد:

playoff-Weplay-League-Dota-2-Zoomg

در مرحله گروهی هر دو تیم Evil Geniuses و Empire عملکرد چندان مطلوبی از خود نشان نداند؛ هر چند در جدول حذفی با کاهش اشتباهات  توانستند عملکرد ضعیف خود را جبران کنند. همچنین نباید تیم Na'Vi را نیز فراموش کرد که باز هم بازی‌های زیبایی را از خود نشان داد. تیم Vega و MVP بدون شک بهترین مجموعه‌های این دوره بودند که با بازی‌های عالی مجوز حضور در بازی نهایی Weplay League را به دست آوردند. در گراند فینال تیم کره ای از هر نظر نسبت به حریف خود برتری داشت و توانست با نتیجه ۳-۱ Vega را مغلوب کند و بعد از تورنمنت Dota 2 pit دومین قهرمانی خود را جشن بگیرد. Forev، بازیکن تیم MVP، توانست فقط در ۲۲ دقیقه آیتم جدید Bloodthorn را خریداری کند که جز سریع‌ترین رکوردهای ثبت شده در تورنمنت‌های رسم محسوب می‌شود. یکی از نکات جالب این مسابقات پیک و بن شدن متعدد هیروی Slardar بود که به نظر می‌رسد با انتشار بروزرسانی 6.87 توجه تیم‌های مطرح را به خود جلب کرده است. MVP با کسب این قهرمانی و نتایج درخشان خود در مسابقات شانگهای در حال پیشرفتی کم نظیر است و باید دید در تورنمنت بهاری مانیل چه جایگاهی را کسب خواهد کرد.

منبع: Gosugamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده