نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۶

تماشا کنید: تاریخ عرضه بازی Gran Turismo Sport اعلام شد

در جریان رویدادی که ساعاتی پیش برگزار شد، سونی رسما تاریخ عرضه‌ی بازی مورد‌انتظار Gran Turismo Sport را اعلام کرد و گفت که این اثر پاییز امسال برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. یک تریلر زیبا از گیم پلی بازی هم منتشر شده که می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

بازی Gran Turismo Sport اولین‌بار در جریان نمایشگاه هفته‌ی بازی‌های پاریس سال گذشته معرفی شد و در چند وقت اخیر، شایعات متفاوتی در مورد زمان عرضه‌ی آن به گوش می‌رسید که از احتمال انتشار بازی در سال ۲۰۱۷ به‌جای ۲۰۱۶ خبر می‌داد. با این حال، طی رویدادی که ساعتی پیش برگزار شد، استودیو پالیفانی دیجیتال، سازنده، و سونی، ناشر بازی، رسما تاریخ انتشار آن را اعلام کردند. بر این اساس، بازی در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) در کشور‌های ژاپن، آمریکا و دیگر کشور‌های آسیایی عرضه خواهد شد و ۲۸ آبان هم شاهد انتشار آن در انگلستان به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 خواهیم بود.

البته استودیو Polyphony Digital چندی پیش اعلام کرده بود که Gran Turismo Sport همان Gran Turismo 7 نیست و آن‌ها فعلا قصد معرفی نسخه‌ی هفتم این مجموعه‌ی شبیه‌ساز رانندگی را ندارند. به‌علاوه در زمان معرفی اولیه‌ی بازی، سازندگان از پشتیبانی واقعیت مجازی و هدست پلی‌استیشن VR خبر داده بودند که در جریان رویداد امروز اطلاعاتی در این مورد ارائه نشده است. همچنین قرار بود یک نسخه‌ی بتا از این بازی نیز منتشر شود که در این مورد هم توضیحاتی از جانب سازندگان ارائه نشد. در پایان می‌توانید تریلر گیم‌پلی و چند تصویر زیبا از این بازی را تماشا کنید:

|

 

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده