نویسنده: نیما فرشین
// پنجشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۸

معرفی بازی موبایل «Disney Crossy Road»؛ عبور از خیابان پیکسلی

Disney Crossy Road یک بازی ساده با گرافیک پیکسلی است که گیم‌پلی بسیار جذابی دارد. امروز در زومجی قرار است مختصر و کوتاه درباره ویژگی‌‌های این بازی صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

Crossy Road یک ایده تازه نیست و اگر از گیمرهای قدیمی باشید ممکن است با انجام بازی خاطراتی از کنسول آتاری برای‌تان زنده شود. Crossy Road دقیقا همان روندی را دنبال می‌کند که بازی Frogger در حدود ۳۰ سال پیش و زمانی که هنوز از گرافیک سه بعدی خبری نبود، پیش گرفته بود. حال با افزایش قدرت سخت افزاری، تمامی ایده‌های گذشته می‌توانند خوش آب و رنگ‌تر با گیم‌پلی‌های پیچیده‌تر روی پلتفرم‌های مختلف ظاهر شوند. Frogger  نیز در لباسی تازه و پیکسلی دوباره پای خود را این بار روی موبایل‌های امروزی خودمان گذاشته تا بتوانیم لذت تجربه آن را دوباره احساس کنیم.

Disney Crossy Road 2

در گذشته به معرفی Crossy Road با قلم آرش عیاری پرداخته‌ایم و اگر خواننده آن مطلب بوده‌اید حتما با ساختار این اثر آشنا هستید. حال توسعه دهندگان Crossy Road دست به طراحی نسخه دیگری از این بازی جذاب زده‌اند و با استفاده از کاراکترهای محبوب شرکت دیزنی بر جذابیت بازی خود افزوده‌اند. همانند قبل کنترل کاراکتری پیکسلی را در دست می‌گیرید و باید با ضربه زدن روی صفحه به آن دستور حرکت دهید. اما مانع رو به روی شما خیابانی شلوغ و پر ازدحام است که عبور از آن کار ساده‌ای نیست و نیاز به تمرکز بالایی دارد. تقریبا هر المانی که در بازی گنجانده شده برای شما حکم خطردارد. حتی اگر برای مدتی دست از حرکت بردارید و بخواهید کمی به ذهن‌تان استراحت دهید، باز هم در امان نیستید و طعمه عقاب تیز پرواز پیکسلی بازی می‌شوید.

در بازی باید آنقدر با ضربه زدن به صفحه از موانع موجود عبور کنید تا در انتها به یکی از آن‌ها برخورد کنید. اما هنوز بازی به اتمام نرسیده است؛ با برخورد به یکی از موانع، وارد صفحه ثبت رکورد می‌شوید و شاید بخواهید پس از مشاهده امتیاز خود به ارتقا آن بپردازید. تنها هدف موجود در بازی تنها به کسب امتیاز بیشتر و آزادسازی کاراکترهای دیگر انمیشن‌های دیزنی خلاصه می‌شود. Disney Crossy Road بازی به شدت خوش‌ساخت و اعتیاد آوری است و اگر از این دسته بازی‌ها لذت می‌برید، Disney Crossy Road می‌تواند پیشنهاد بسیار خوبی برای شما باشد.

دانلود از کافه بازار | دانلود از آیتونز


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده