نویسنده: deleted account
// پنجشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۳

فروش کلی بازی GTA V از مرز ۶۵ میلیون نسخه عبور کرد

Grand Theft Auto V یکی از موفق‌ترین بازی‌های چند سال اخیر بود و توانست تا مدت‌ها خود را در دل کاربران جای دهد؛ جدیدترین خبرها حاکی از آن است که این بازی موفق شده فروش ۶۵ میلیون نسخه‌ای را تجربه کند! با زومجی همراه باشید.

روز گذشته در جریان برگزاری کنفرانس مالیِ کمپانی تِیک - تو، اعلام شد که بازی Grand Theft Auto V موفق شده است بیش از ۶۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته باشد. این در حالی است که فوریه سال جاری نیز اعلام شده بود که این بازی فروشی بالغ بر ۶۰ میلیون نسخه داشته و این رشدِ ۵ میلیونی در این بازه زمانی، بسیار عالی به نظر می‌رسد.

بازی Grand Theft Auto V ابتدا در دسامبر سال ۲۰۱۳ برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر شد. شوق و ذوق طرفداران برای عرضه نسخه نسل هشتمی، راک‌استار، سازنده این بازی، را مجاب کرد دست به ساخت نسخه های نسل هشتمی بزند و در سال ۲۰۱۴ این بازی را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و نهایتا برای رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه کند.

در جریان این کنفرانسِ مالی، استراوس زلنیک، مدیرعامل کمپانی تیک - تو، گفت با اینکه دو سال از عرضه بازی می‌گذرد، اما GTA V و GTA Online کماکان از لحاظ مالی عملکرد بسیار موفقی دارند.

چندی پیش در زومجی خواندید که در سال ۲۰۱۶ قرار است بروزرسانی‌‌های بزرگ و عمده‌ای برای بازی GTA V عرضه شود. گمانه‌زنی‌هایی درمورد بسته الحاقی برای بخش تک‌نفره به گوش می‌خورد؛ با این حال ارائه یک بسته‌ الحاقی برای بخش تک‌نفره بازی GTA V همچنان در حال بررسی است ولی تعداد بسیار زیاد بازیکنان بخش چندنفره این بازی نشان می‌دهد که چرا اولویت راک‌استار بخش چندنفره GTA V است.

نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده