// پنجشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۳

سه گانه Call of Duty: Modern Warfare برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد

دو فروشگاه Best Buy و Amazon سه‌گانه‌ی محبوب Call of Duty: Modern Warfare را برای کنسول‌های نسل هفتم عرضه کرده‌اند. مدتی قبل شایعاتی پیرامون انتشار این سه بازی در قالب سه‌گانه منتشر شده بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در حالی که انتظار می‌رفت اکتیویژن به صورت رسمی از Call of Duty: Modern Warfare Trilogy رونمایی کند، دو خرده‌فروش بِست بای و آمازون (سرویس آمازون پرایم) رسما فروش این مجموعه را برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 آغاز کرده‌اند. علاقمندان می‌توانند این باندل را با قیمتی معادل ۳۰ دلار برای کنسول‌های خود خریداری کنند. فروشگاه بست بای نخستین‌بار در هفته‌ی گذشته با افزودن این باندل به فروشگاه خود از آغاز فروش سه‌گانه‌ی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ ۲۸ اردیبهشت خبر داده بود. طبق گزارش منتشر شده ، باندل مذکور شامل بازی‌های Modern Warfare 2 ،Modern Warfare  (به‌همراه بسته‌ی الحاقی Stimulus) و همچنین Modern Warfare 3 می‌شود.

اکتیویژن اخیرا از Call of Duty: Infinite Warfare، تازه‌ترین بازی مجموعه‌ی Call of Duty، برای عرضه در تاریخ ۴ نوامبر (۱۴ آبان) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان رونمایی کرده است. هرچند اینفینیتی وارد با انتشار ویدیویی از پیشرفتی انقلابی در مجموعه سخن گفته است، اما با این حال، ظاهرا اولین تریلر بازی به مذاق بعضی از طرفداران خوش نیامده است؛ زیرا ویدیوی Call of Duty: Infinite Warfare اکنون در جمع چهار ویدیوی منفور وب‌سایت یوتیوب جای دارد.

 منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده