نویسنده: نیما فرشین
// چهار شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۳

معرفی بازی موبایل «World of Tanks Blitz»؛ جنگ جهانی تانک‌ها

امروز در زومجی قصد داریم یک بازی موبایل اکشن-آنلاین با نام World of Tanks Blitz را برای طرفداران این دسته از بازی‌ها معرفی کنیم که توانست با گذشت زمان کوتاهی از تاریخ عرضه خود، ۹۰ میلیون گیمر را به سمت خود جذب کند. با ما همراه باشید.

روایت‌هایی که از جنگ جهانی دوم نقل می‌شوند همیشه لحظات منقلب کننده‌ای را به تصویر می‌کشند که شنیدن آنها هر شخصی را برای مدتی در جای خود میخکوب می‌کند. بر اساس تمامی این داستان‌ها در هر دو هنر نمایشی آثار قدرتمندی به تصویر کشیده شده‌اند که شاید تا به امروز  بسیاری از آن‌ها را در بازی‌های ویدیویی یا فیلم‌ها سینمایی تجربه کرده باشید.

World of Tanks Blitz 1

World of Tanks Blitz نیز یک بازی آنلاین-MMO است که به روایتی از جنگ جهانی دوم می‌پردازد. مهمترین نکته در جنگ تانک‌ها گرافیک بی‌نظیر و پر جزئیات آن است که می‌تواند صحنه‌های پر بر خورد نبرد را به زیبایی هر چه تمام‌تر به رخ بکشد. در بازی بیشتر از ۲۰۰ نوع تانک وجود دارد که هر کدام از آنها در ۴ کلاس دسته‌بندی‌ می‌شوند. بازیکنان در دو تیم هفت نفره به نبرد با یکدیگر می‌پردازند که می‌بایست هر یک با انتخاب کلاس‌ مناسب به هم تیمی‌های خود در نبردها کمک کنند. همچنین بازی دارای نقشه‌های مختلفی است که می‌توانید از هر کدام به صورت رایگان استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم World of Tanks Blitz امکان چت کردن با هم تیمی‌های خود در حین انجام بازی است که برای یک بازی موبایل ویژگی‌ مهمی به حساب می‌آید. خوشبختانه به لطف تیم گستران دریک (مدریک)‌ و مذاکراتی که با تیم سازنده بازی داشته، حالا می‌توانید با خرید ریالی از فروشگاه درون برنامه‌ای بازی، در روند گیم‌پلی با سرعت بیشتری پیشرفت کنید و از ویژگی‌های درون بازی راحت‌تر بهره ببرید. World of Tanks Blitz یک بازی به شدت درگیر کننده و پر گرافیک است و می‌توانید با دریافت دیتای یک گیگابایتی این اثر، از آن روی هر سه پلتفرم اندروید، ویندوزفون و iOS لذت ببرید.

دانلود از کافه بازار | دانلود از آیتونز | دانلود از مایکروسافت استور


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده