نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

بسته الحاقی Final Stand بازی Battlefield 4 را رایگان روی کنسول‌های مایکروسافت بازی کنید

کمپانی الکترونیک آرتز چندی پیش خبر از عرضه رایگان بسته‌های الحاقی بازی‌های Battlefield 4 و ‌Battlefield: Hardline دارد و حال در همین راستا بسته Final Stand بتلفیلد 4 به صورت رایگان برای ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 عرضه شده است.

Electronic Arts به مناسبت معرفی بازی Battlefield 1، تصمیم گرفته تا DLC‌های دو نسخه قبلی این سری را به صورت رایگان در اختیار طرفداران بر روی پلتفرم‌های مختلف قرار دهد. پس از اینکه چندی پیش دو بسته الحاقی Dragon’s Teeth برای Battlefield 4 و Robbery برای Battlefield: Hardline به صورت رایگان عرضه شدند، این بار نوبت به بسته Final Stand رسیده تا طرفداران کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 بتوانند آن را به صورت رایگان تجربه کنند.

البته از آنجایی که EA این DLC‌ها را برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه می‌کند، می‌توان انتظار داشت که خیلی زود این DLC برای پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی نیز منتشر شود. Final Stand شامل ۴ نقشه با نام‌های Operation Whiteout و Hammerhead, Hangar 21 و Giants of Karelia می‌شود که همگی محیط‌های برفی دارند. به‌علاوه در این DLC شاهد سلاح‌ها و تجهیزات مدرنی هم هستیم که مواردی مثل افزونه سلاح DS-3 DECOY (که نشانگر‌های غیر‌واقعی بر روی نقشه دشمن نشان می‌دهد) و XD-1 Accipiter (که یک Drone با کنترل از راه دور است) را شامل می‌شوند.

این DLC که اواخر سال ۲۰۱۴ عرضه شده بود، در حالت عادی ۱۵ دلار به صورت مجزا قیمت داشت و البته دارندگان Season Pass پنجاه دلاری بازی نیز آن را دریافت کرده‌اند. نسخه جدید مجموعه بتلفیلد با نام Battlefield 1 در تاریخ ۳۰ مهر برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد که سازندگان آن را بزرگ‌ترین و نوآورانه‌ترین نسخه مجموعه معرفی کرده‌اند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده